צפו: איחוד מפלגות הימין הגישה סרטון חלופי, אך גם הוא נפסל בוועדה

ועדת הבחירות פסלה את הסרטון החלופי ששלחו באיחוד מפלגות הימין, לאחר שהסרטון הראשון נפסל. לטענת המפלגה, הסרטון נפסל בנימוק טכני אך למעשה נפסל בגלל תוכנו. איחוד מפלגות הימין לא תופיע בשידורי התעמולה בטלוויזיה. צפו בסרטון שנפסל

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/19 19:12 כ באדר ב'

צפו: איחוד מפלגות הימין הגישה סרטון חלופי, אך גם הוא נפסל בוועדה
ועדת הבחירות המרכזית, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

אחרי סרטון התעמולה של איחוד מפלגות הימין, שנפסל בוועדת הבחירות, גם הסרטון החלופי שנשלח לוועדת הבחירות לא ישודר. הערב (ד') איחוד מפלגות הימין תיעדר מתשדירי הבחירות שישודרו בטלוויזיה. גורמים באיחוד מפלגות הימין טוענים כי הסרטון החדש נדחה על ידי ועדת הבחירות בנימוק טכני, כי הסרטון הגיע באיחור, אך בטוחים כי נפסל בגלל תוכנו.

הסרטון החדש שנפסל:

מיד לאחר הפסילה צולם סרטון מיוחד, שהיה אמור להיות משודר במסגרת שידורי תעמולת הבחירות, בו מתייחס מס' 2 באיחוד מפלגות הימין, ח"כ בצלאל סמוטריץ׳, לפסילת סרטון התעמולה ואומר: "בדיוק בדקה הזו, היה אמור לשבת כאן איתמר בן גביר, עם סרטון שהוא צילם, שמציג את הרפיסות שמערכת המשפט כופה על צה”ל, זו שבשם איזה מוסר מלחמה מעוות מביאה לביזיון הזה. שבמהלכו עשרות ומאות טילים נורים לשטחה של מדינת ישראל עם כמעט אפס תגובה של צה”ל".

סמוטריץ׳ המשיך ואמר: ״אז אחרי שבג"צ פסל את בן ארי, המשפטנים עכשיו מנסים להשתיק את בן גביר ופסלו לנו את הסרטון הזה. אבל אתם יודעים שאת האמת אי אפשר להשתיק, אנחנו צריכים אתכם איתנו 
עם ׳טב׳ בקלפי, כדי להפסיק את שלטון המשפטנים הזה ולהחזיר את הכוח אל העם. כדי שנוכל לשמור על חיילי צהל ולאפשר להם להילחם באויב האכזר שרוצה להשמיד אותם".