הרב פרץ בקריאה למצביעי 'הימין החדש': חזרו אל הבית היהודי

מפלגת הבית היהודי קיימה מפגש פעילים ראשון לסיכום מערכת הבחירות. יו"ר המפלגה הרב פרץ חזר ואמר: "נדרוש את משרדי החינוך והמשפטים"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 02/05/19 22:04 כז בניסן התשעט

הרב פרץ בקריאה למצביעי 'הימין החדש': חזרו אל הבית היהודי
חברי הבית היהודי בפגישה ראשונה מאז הבחירות, צילום: הותר לשימוש

הערב (ה') התקיים כינוס ראשון של סיכום בחירות ודיון להמשך של פעילים מרכזיים של מפלגת הבית היהודי. המפגש התקיים ערב לפני הפגישה הראשונה בין צוותי המשא ומתן של איחוד הימין ושל הליכוד, שתיערך מחר בכפר המכביה שברמת גן. 

יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ אמר: "זוהי פגישה ראשונה מתוך סדרה של מפגשים שאנו עושים לסיכום הבחירות והכנת המפלגה להמשך הפעילות. לכל מקום שהגעתי במהלך הבחירות הכרתי את השטח הנפלא של הבית היהודי יש לנו אנשים מסורים. אנחנו התנועה היחידה של הציונות הדתית".

פרץ קרא למאוכזבי מפלגת 'הימין החדש' של נפתלי בנט ואיילת שקד, שלא הצליחה לעבור את אחוז החסימה לחזור אל הבית היהודי ואמר: "המשימה הראשונה היא להחזיר את כל הציונות הדתית אלינו הביתה ולהיות בבחירות הבאות לפחות פי שניים מנדטים".

עוד הבהיר פרץ כי: "הבית היהודי והאיחוד הלאומי הולכים יחד למשא ומתן שמתחיל רשמית מחר. נדרוש את החינוך והמשפטים שמגיעים לנו".

עשו טעות?. בנט ושקד

הרב רפי פרץ קרא למצביעים של בנט ושקד לחזור הביתהצילום: יוסי זליגר פלאש 90

ח"כ מוטי יוגב בירך את יו"ר המפלגה על קיום המפגש ואמר כי מדובר ב"חידוש מרענן מאד". יוגב הדגיש את חשיבותם של "מפגשים של יו"ר המפלגה הרב רפי פרץ, עם פעילי המפלגה, מפגשים של שיח והקשבה, לבניין הרוח והכוח, של הציונות הדתית וביטויה הפוליטי במפלגת הבית היהודי, בסיעת איחוד מפלגות הימין. יחד ובע"ה, נעשה ונצליח.

הישיבה הראשונה מאז הבחירות

הישיבה הראשונה מאז הבחירותצילום: הותר לשימוש

ח"כ עידית סילמן הדגישה את השותפות עם האיחוד הלאומי ואמרה: "לכינוס הערב חשיבות רבה. הוא מעיד על אופן ההתנהלות של הבית היהודי ועל אופי איחוד מפלגות הימין, הקשבה, אחדות ורצון אחד ברור להוביל את הציונות הדתית בדרך המלך בזירה הפוליטית."

ניר אורבך מנכ"ל המפלגה: "מרגש לראות את הגיבוי שנותנים הפעילים והפעילות ליו"ר המפלגה, להנהגת המפלגה ולצוות המו"מ. הפגישה הערב היא חלק ממערכת פגישות מתוכננת בשבועות הקרובים לחיזוק החיבור בין הנהגת הבית היהודי ופעילי ופעילות השטח".