פייסבוק לבן גביר: תוכל לערוך את החשבון שלך - מחשבון אחר

לאחר חסימת חשבון הפייסבוק של איתמר בן גביר, בפייסבוק מסבירים את המהלך, ויאפשרו למועמד איחוד מפלגות הימין לערוך את החשבון שלו - דרך חשבונות אחרים. בן גביר: "לעג לרש. פייסבוק ארה"ב מתערבים התערבות זרה בבחירות. את התשובה ניתן בקלפי - אני אהיה בכנסת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/04/19 11:51 כט באדר ב'

פייסבוק לבן גביר: תוכל לערוך את החשבון שלך - מחשבון אחר
פייסבוק, צילום: shutterstock

בתגובה לעתירתו של מועמד עוצמה יהודית באיחוד מפלגות הימין, עו"ד איתמר בן גביר, נגד מה שהוא מכנה ההתערבות הזרה של פייסבוק, לאחר שהרשת החברתית חסמה את העמוד ואת החשבון האישי שלו, ולאחר הוראתו של השופט מלצר שפייסבוק תגיב לעתירה, נמסרה הלילה (ו') תגובת פייסבוק ארה"ב, ולפיה נטען כי הסיבה לחסימה היא אכן מודעה ולפיה נכתב כי ימותו אלף מחבלים ולא תיפול שערה מראשו של חייל צה"ל. 

פייסבוק טענה כי בן גביר הוזהר בעבר בגין פרסום מודעה זאת, וכי המדובר במודעה המסיתה לגזענות ושנאה. יחד עם זאת הודיעו בפייסבוק כי בעקבות הגשת העתירה יוכל בן גביר לפרסם תכנים בדף באמצעות חשבונות אחרים כאשר הפרופיל הפרטי של בן גביר ייחסם עד אחרי הבחירות.

כמו כן טענה פייסבוק כי ליו"ר ועדת הבחירות אין סמכות לקבל החלטות בנושא. 

איתמר בן גביר

איתמר בן גבירצילום: עוצמה יהודית

בתגובה לדברים מוסר עו"ד בן גביר: "מדובר בלעג לרש. פייסבוק ארה"ב מתערבים התערבות זרה בבחירות, ומנסים להסתתר מאחורי טענות סמכות יו"ר הועדה, מבלי להבין שלאחר הבחירות תוגש נגדם תביעת ענק. מדהים שזו אותה חברה המאפשרת למחבלים לעשות שידורים חיים של מסעות רצח, ומאפשרת לחברי הכנסת של בל"ד להסית נגד אזרחי ישראל".

בן גביר הוסיף: "את התשובה ניתן להם ביום הבחירות, ונסביר לפייסבוק שעל אפם וחמתם אני אהיה בכנסת".