עמית סגל: הכי מעניין אותי מתן כהנא

אחרי שחבר הכנסת מתן כהנא מצא לעצמו בית פוליטי חדש במפלגת המחנה הממלכתי של שר הביטחון בני גנץ וגדי אייזנקוט, הפרשן הסרוג עמית סגל נזכר: הוא יצא לדרך כ"רק ביבי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/22 22:06 יז באב התשפב

עמית סגל: הכי מעניין אותי מתן כהנא
צילום: Flash90

המפץ הפוליטי שהתחולל היום עם החיבור המפתיע של הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט ושר הביטחון בני גנץ להקמת מפלגת המחנה הממלכתי, השאיר שחקן נוסף על המגרש הפוליטי, חבר הכנסת מתן כהנא מימינה.



עמית סגל, הפרשן הסרוג של חדשות 12, נזכר בתהפוכות הפוליטיות של כהנא וכתב הערב: "הכי מסקרן אותי כעת מתן כהנא יצא לדרך כ'רק ביבי'. משם עבר לרפורמטור בנושאי דת ומכאן - בלי החרדים. עכשיו הוא רלביסט, אבל גם לא מוכן לשבת עם המשותפת. אז נשארה לו בעצם ממשלה עם החרדים. אבל בה לא יהיו שום רפורמות בנושאי דת. חד גדיא".

מוקדם יותר היום הסביר כהנא את צעדיו בטוויטר: ‏"ההשתלבות ברשימת המחנה הממלכתי בהנהגת שר הביטחון בני גנץ, לצד שר המשפטים גדעון סער, ורא״ל במיל. גדי איזנקוט אינה פרסונלית. אני שליח של ציבור ושל דרך. שליחות זו מלווה אותי כבר למעלה משלושים שנה. ‏המחנה הממלכתי יהיה ביתם גם של רבבות אנשי הציבור הדתי לאומי, אלו המאמינים שצריך לחזק את צביונה היהודי של מדינת ישראל בהסכמות רחבות. ‏אני רוצה להודות ליו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ, על האמון שנתן בי. אין לי ספק שדרך האחדות והממלכתיות שהוא מוביל, היא הפיתרון הנכון והיחיד למדינת ישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן