עוצמה יהודית בקמפיין חדש: "בן גביר או אליישיב רייכנר"

במאמץ אחרון לפני הבחירות, עוצמה יהודית משיקים קמפיין חדש נגד מועמדים אנונימיים במפלגות השונות: "בן גביר עדיף על מקום השלושים בליכוד או למקום השביעי בימין החדש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/19 11:17 כו באדר ב'

עוצמה יהודית בקמפיין חדש: "בן גביר או אליישיב רייכנר"
איתמר בן גביר, צילום: עוצמה יהודית

שבוע לבחירות: ברוך מרזל, מראשי עוצמה יהודית, קורא למצביעי הימין לשקול היטב את הצבעתם בין מועמדים שונים לא מוכרים במפלגות, ובין עו"ד איתמר בן גביר מאיחוד מפלגות הימין. 

בסרטון חדש אותו מפרסמים בעוצמה יהודית, פונה מרזל אל הציבור ואומר: "חבר'ה, הגענו לקו הסיום. צריך להתעורר. מה שנשאר לנו עכשיו זה או להכניס מישהו שאנחנו בכלל לא מכירים, או להכניס את איתמר בן גביר לכנסת". 

ברוך מרזל מוסיף הבוקר כי "אני מאמין זקוק לאיתמר בן גביר בכנסת מאשר שהוא זקוק למקום השלושים בליכוד, מיכל שיר, או למקום השביעי בימין החדש אליישיב רייכנר, או לאשת השמאל רונית דרור מזהות. בן גביר מביא איתו קבלות של עשרות שנות עשייה, בהן שנות עשייה מדהימות כמשפטן מבריק שהביא לתקדימים משפטיים רבים, וכחבר כנסת יעשה עבודה של עשרה חברי כנסת יחד. זהו המועמד אותו יש להכניס לכנסת, זה צו השעה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן