עדינה בר שלום תומכת בכולנו

הרבנית עדינה בר שלום, שעמדה בראש מפלגת 'אחי ישראלי', הודיעה כי תתמוך במפלגתו של משה כחלון. בכולנו יתמכו בהשקעה ממשלתית מסיבית בחינוך אקדמאי לקהל החרדי, והתכנית תובל על ידי עדינה בר שלום

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/19 10:54 כא באדר ב'

עדינה בר שלום תומכת בכולנו
עדינה בר שלום, צילום: Hadas Parush/Flash90

יו"ר מפלגת "אחי ישראלי", עדינה בר שלום, שפרשה מההתמודדות בבחירות בעקבות הסקרים, הודיעה הבוקר (ה') על תמיכה במפלגת "כולנו".

על פי הודעת כולנו, המפלגה תדרוש במסגרת מו"מ להקמת הממשלה הבאה את העברתה של החלטת ממשלה להשקעה בחינוך אקדמאי לקהל החרדי, ובמסגרת זו הקמת והכרה במכללה לחרדים בירושלים, בהתאם להוראות הדין במדינת ישראל. היעד הינו לפתוח מכללה ראשונה בתוך שנה מיום החלטת הממשלה בהיקף של כ-1000 סטודנטים, ותוך 5 שנים להגיע ל-5000 סטודנטים לפחות. הרבנית עדינה בר שלום תוביל את הנושא, בתור בעלת הניסיון והחזון.

הרבנית עדינה בר שלום אמרה: "אני מאמינה במפלגת כולנו ובדרך החברתית שלה. השר משה כחלון הוא שר האוצר הכי חברתי שהיה אי פעם במדינת ישראל. השר כחלון רואה כקודם כל את הפרט, את האדם, ללא הבחנה בין דתיים חילוניים וחרדיים, בין מרכז ופריפריה. התרשמתי כי מפלגת כולנו והשר כחלון מחויבים להגשמת החזון למעשה, לטובת הכלכלה והחברה בישראל. אני מאחלת למפלגת כולנו ולשר האוצר משה כחלון, לרם שמואלי והחברים, בהצלחה, אני רואה עצמי מחוייבת להצלחת כולנו בבחירות הקרובות, ואני קוראת לכל מכריי תומכיי וחבריי לתמוך במפלגה בבחירות לכנסת ה-21".