נתניהו: "פרשנים שיגרו לעברי איומים, אבל הציבור לא קונה את זה יותר"

ראש הממשלה נאם במסיבת הניצחון של הליכוד בבנייני האומה, בה הופיעה הזמרת עדן בן זקן. "אני לא נרתע מהתקשורת. השיטות האלה עברו מהעולם. הציבור לא קונה את זה יותר. הוא אמר את זה בצורה המפורשת ביותר בבחירות האחרונות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/19 21:53 יא בניסן התשעט

נתניהו: "פרשנים שיגרו לעברי איומים, אבל הציבור לא קונה את זה יותר"
נתניהו ורעייתו שרה במסיבת הניצחון של הליכוד, הערב, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חגיגות ניצחון. ראש הממשלה נתניהו נאם הערב (ג') במסיבת הניצחון של מפלגת הליכוד על הניצחון בבחירות, ששולבה בהרמת הכוסית לכבוד חג הפסח. ראש הממשלה, שנבחר בפעם החמישית, עם מספר המנדטים הגבוה ביותר שהשיג הליכוד תחת הנהגתו, חזר על דבריו מליל הבחירות, בהם כינה את ההישג ניצחון אדיר והישג היסטורי, ואמר כי העם לא מתרשם יותר מהמתקפות עליו בתקשורת.

"יחד הבאנו ניצחון אדיר והשגנו הישג היסטורי. אני מבטיח להמשיך לעבוד למענכם ולמען כל אזרחי ישראל". אמר ראש הממשלה, והוסיף, בעקבות דברי פרשן חדשות 12, אמנון אברמוביץ', שאמר כי אם ראש הממשלה ימנה את ח"כ יריב לוין לשר המשפטים, הוא יקבל מהשופטים עוד שנה הכלא על תיקיו, כי פרשנים משגרים לעברו איומים:

"יש כאלה שעדיין לא הפנימו את תוצאות הבחירות. בסוף השבוע צפיתי בטלוויזיה ישבו שם פרשנים ששיגרו לעברי איומים שלא אמנה את אחד מחברינו המוכשרים לתפקיד בכיר. אזרחי ישראל נתנו לנו אמון מלא, אבל הם מאיימים עלי שאם אממש את המנדט אשלם מחיר אישי כבד", המשיך ראש הממשלה. "אני לא נרתע מהתקשורת. השיטות האלה עברו מהעולם. הציבור לא קונה את זה יותר. הוא אמר את זה בצורה המפורשת ביותר בבחירות האחרונות". 

נתניהו סיפר כי התרגש מהברכות שקיבל ממנהיגים בעולם: "מה שריגש אותי זה הברכות ממנהיגי מדינות מוסלמיות. אני מאמין שיש כאן פתח גדול לעתיד, פתח גדול לתקווה. כל זה בנוי על כך שהפכנו את מדינת ישראל לכוח עולמי עולה. למדינה חזקה, עצמאית, ומתקדמת, שמביאה הרבה אור לעולם. עשינו זאת בראש מורם מתוך עוצמה". 

נתניהו במסיבת הניצחון בבנייני האומה

נתניהו במסיבת הניצחון בבנייני האומהצילום: הדס פרוש, פלאש 90