מצופף שורות? בנט: נתניהו הולך על הראש של סמומטריץ' ושלי

יו"ר הימין החדש חושש שראש הממשלה יפנה לאחר הבחירות אל גנץ ולא אל מפלגות הימין, ותקף את דבריו של נתניהו שהבטיח סיפוח של יישובים ביהודה ושומרון: "תמיד לפני הבחירות יש את האמירות האלה. בסופו של דבר, דקה אחרי הבחירות נתניהו מתקשר לאהוד ברק או לציפי לבני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/19 08:40 ב בניסן התשעט

מצופף שורות? בנט: נתניהו הולך על הראש של סמומטריץ' ושלי
חושש מנתניהו. בנט, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יומיים לבחירות - מפלגות הימין חוששות מנתניהו. לאחר דברי ראש הממשלה אמש (מוצ"ש) על כך שיפנה את חאן אל-אחמר 'בקרוב' וכי לאחר הבחירות ממשלתו תספח יישובים יהודיים ביהודה ושומרון, יו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, חושש ממה שקרה בבחירות הקודמות, אז פצח נתניהו במה שמכונה 'קמפיין גוועאלד', בימים שלפני הבחירות, ושאב אליו מנדטים של הימין, בעיקר מן הבית היהודי.

https://soundcloud.com/kan-bet/pqkii6ubqaya

בנט אמר הבוקר בראיון ברשת ב' כי "נתניהו יפיל מפלגות ימין קטנות" וכי הוא מתכנן להקים ממשלה עם בני גנץ ויאיר לפיד: "תמיד לפני הבחירות יש את האמירות האלה", לעג בנט להבטחות ראש הממשלה. "בסופו של דבר, דקה אחרי הבחירות נתניהו מתקשר לאהוד ברק ומכניס אותו לממשלה, מתקשר לציפי לבני והופך אותה לשרת משפטים. והפעם אין לי ספק שאם הימין החדש לא יהיה חזק הוא יתקשר לבני גנץ ויכניס אותו כשותף שלו, ונתעורר לממשלת ביבי, גנץ, לפיד, ניסקורן - שזה איום ונורא".

בנט הוסיף כי מיד לאחר הבחירות 'תכנית המאה' של טראמפ כבר תונח על השולחן: "אני נותן לך בדיוק את התסריט, ב-22:05 ראש הממשלה אומר 'הגיע הזמן לאחד ולאחות את העם, נקרא לבני גנץ לשבת'. ב-22:30 כבר תוכנית טראמפ תהיה מונחת על השולחן, ולמען השלום צריך ממשלת אחדות של נתניהו וגנץ ולפיד". בנט אף כרך את שמו שלו יחד עם יו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ', שתקף אותו פעמים רבות מאז עזב את הבית היהודי: "במקום לנסות להביא קולות מבני גנץ, ראש הממשלה הולך על הראש גם של סמוטריץ', ושלי וגם של כל מי שנמצא בימין. זה מדאיג, כי הוא יפיל את חלק ממפלגות הימין". 

עוד אמר יו"ר הימין החדש כי "השאלה העיקרית זה מי הפרטנר של נתניהו לממשלה הבאה, האם הוא רוצה את בני גנץ כשר ביטחון או אותי כשר ביטחון, האם נתעורר עם יאיר לפיד כשר משפטים או עם איילת שקד כשרת משפטים?".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן