מירי רגב תשלם פיצויים לחדשות 13

נדחתה תביעתה של שרת התרבות נגד חדשות 13, על כך שפרסמו הקלטות שלה, בהן היא מדברת על מכרז שהוגש שלא כדין. סכום הפיצוי: 25 אלף שקל

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/19 16:14 א בתמוז התשעט

מירי רגב תשלם פיצויים לחדשות 13
שרת התרבות והספורט מירי רגב, צילום: פלאש 90, דוד כהן

שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב תשלם לחדשות 13 הוצאות משפט בסך 25 אלף שקל. כך קבע בית המשפט השלום בירושלים, שדחה את תביעתה של רגב נגד הערוץ. תביעתה עסקה בחשיפת הקלטות של חדשות 13, שלפיהן ניסתה רגב לתאם עמדות בנוגע לקמפיין "לא לדאוגוסט".

השרה רגב אמרה בעקבות הפסיקה כי הגישה לפני למעלה משלוש שנים תביעת לשון הרע נגד ספי עובדיה וחדשות 10 בגין פרסום שקרי אודותיה. "השופט עבאס עאסי מבימה"ש השלום בירושלים קבע בפסק הדין שנתן היום כי הפרסום היה בבחינת לשון הרע אך לצערי ולמרות הזמן הרב שחלף, נמנע מלהכריע האם הפרסום היה אמת או שקר. והרי לשם כך מלכתחילה פניתי לבית המשפט". 

רגב הוסיפה ואמרה כי בית המשפט דחה את התביעה רק בהתבסס על הגנת העיתונאות האחראית, שאינה מעוגנת מפורשות בחוק איסור לשון הרע אלא נקבעה בפסק הדין 'אילנה דיין וסרן ר''. "בכוונתי לשקול הגשת ערעור לביהמ"ש המחוזי בירושלים כדי שזה יכריע האם אכן הגנת "העיתונאות האחראית" מוצדקת במקרה זה ובמיוחד האם הפרסום היה אמת או שקר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן