כחול לבן: אין חפרפרת במטה, מאזינים לנו

במפלגה מאמינים כי ההקלטות שנחשפו, אינם פועל יוצא של הדלפה, אלא הקלטה שנעשתה על ידי אמצעים טכנולוגיים שלא דורשים נוכחות פיזית

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/19 20:42 כ באדר ב'

כחול לבן: אין חפרפרת במטה, מאזינים לנו
גנץ בשיחת טלפון, צילום: פלאש 90. גילי יערי

במפלגת כחול לבן החלו לבדוק איך שיחותיו של יו"ר המפלגה, בני גנץ הודלפו. במפלגה סבורים שלא מדובר ביועץ כלשהו או גורם אחר במטה שהקליט בפועל את גנץ והדליף לתקשורת את הדברים, אלא שמתבצעות הקלטות מבחוץ, באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שלא דורשים נוכחות פיזית במקום שבו גנץ דיבר.

ההנחה הזאת היא תוצאה של תחקיר שבוצע בכחול לבן ובו שוחזרו המקומות והאירועים שבהם גנץ אמר את הדברים, ובעיקר מול מי הוא אמר את הדברים. זה הוליד את הסברה שאין חפרפרת – יש האזנות מבחוץ.

יש לציין כי בכחול לבן יש גם מי שסבור הפוך, שאכן יש הדלפות מצד גורמים אלו ואחרים, כאלה שממש מקליטים את גנץ ועושים בזה שימוש נגדו. הם אפילו טוענים שגנץ עוצם עיניים ולא מעניק לסוגיה הזאת משנה חשיבות מספקת. 

האקר

האקרצילום: shutterstock

כזכור, בהקלטות שנחשפו בחדשות 13, יו"ר כחול לבן, בני גנץ אמר כי: "אם הייתה לנתניהו דרך שאני אפגע, שיהרגו אותי, הוא היה עושה את זה". בהקלטות שהתבצעו בשיחה בפורום מצומצם, נשמע גנץ מתבטא באופן חריג נגד נתניהו, ואף הביע חשש שנתניהו פועל בשיתוף פעולה עם רוסיה כדי שיפרצו למכשיר הטלפון הנייד שלו.

גנץ, שחש פגוע מסוגיית הטלפון הנייד והרמיזות של נתניהו באשר לתוכנו, טען כי אם נתניהו היה יכול, היה מסיר את האיומים שעומדים בדרכו בבחירות באופן אלים. "אם בנימין נתניהו הבסיסי, שאני מכיר, היה רוצה שאני אפגע? התשובה היא לא", טען בתחילה. "האם בנימין נתניהו של ערב הבחירות הזה מוכן שאני אפגע? כן לצערי אני אומר את זה".

תגובת כחול לבן: "מטבע הדברים איננו מגיבים בנושאי אבטחת מידע"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן