חוטובלי לכיפה: "הגיע הזמן שאישה דתיה תהיה שרה"

סגנית שר החוץ מצפה מנתניהו לתפקיד חדש בממשלה הבאה ומתבססת, לטענתה, על הבטחה מצד ראש הממשלה. עם זאת, היא משלימה כי תיק החינוך לא יישאר במפלגתה אך אומרת: "משרד המשפטים צריך להיות בליכוד"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 30/04/19 18:08 כה בניסן התשעט

חוטובלי לכיפה: "הגיע הזמן שאישה דתיה תהיה שרה"
"הגיע הזמן שתהיה שרה דתיה" | ח"כ חוטובלי, צילום: כיפה

סגנית שר החוץ, ח"כ ציפי חוטובלי מה, אמרה היום (ג') בראיון לכיפה כי הגיע הזמן שתהיה שרה דתיה בממשלה. חוטובלי רצתה לכהן כשרת החינוך, אך גם היא מבינה שמי שככל הנראה ייכנס לתפקיד הוא יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ

"אני מאוד מתרגשת. שום דבר לא מובן מאליו", אמרה חוטובלי שזו הכנסת הרביעית שבה הושבעה, "צריך להודות על זה שאני שליחת ציבור. אני מקווה ומתפללת שאמשיך להיות שליחת ציבור נאמנה".

את האיומים של ליברמן, סמוטריץ' והסיעות החרדיות, שלא יצטרפו לממשלה אם לא ייענו דרישותיהם, אתם לוקחים ברצינות או מתייחסים אליהם כאל איומי סרק?

"תרשה לי לחייך", היא אומרת בזלזול, "אנחנו במציאות חדשה. אומנם המפלגות החרדיות בשיא כוחם, אבל כל שאר המפלגות אלו רסיסי מפלגות. מפלגת השלטון, הליכוד גדולה וחזקה. תיק המשפטים וודאי צריך להישאר בליכוד. צריך שיהיו מספיק שרים שיממשו את רצון הבוחר, שהליכוד ינהל את המדינה".

באשר לציפייה שלה מראש הממשלה אמרה סגנית השר כי היא חושבת שהגיע הזמן שתהיה אישה דתייה, כשרה בממשלה. "נתניהו נתן לי הבטחה. אני לראשונה מבין השרים הראשונים שצריכה להיכנס לממשלה. מאוד רציתי את תיק החינוך, אבל התיק כנראה לא יישאר בליכוד. אולי תרבות".