"התקשורת מנסה להרדים אתכם: "צפו בנתניהו בשוק מחנה יהודה

ראש הממשלה המשיך לטעון כי הימין בשאננות והזהיר מפני ההשלכות: "לפיד וגנץ מובילים עלינו. כמה מאנשינו שאננים הם מאמינים לתקשורת שמנסה להרדים אותם. אל תאמינו לתקשורת, זה לא בכיס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/04/19 15:30 ג בניסן התשעט

"התקשורת מנסה להרדים אתכם: "צפו בנתניהו בשוק מחנה יהודה
נתניהו בשוק מחנה יהודה, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, סייר היום (ב') בשוק מחנה יהודה בירושלים וחזר על אזהרותיו כי הימין שאנן וכי שלטונו נמצא בסכנה.

"השעה מאוד מאוחרת", אמר למאות הפעילים, "כרגע אנחנו בפער של כמה מנדטים. לפיד וגנץ מובילים עלינו. הדרך היחידה לסגור את הפער להבטיח שהליכוד ירכיב את הממשלה הבאה בוודאות זה שיהיה ליכוד גדול, להביא את כל האנשים".

משדר לחץ. נתניהו

משדר לחץ. נתניהוצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

נתניהו הוסיף כי "כמה מאנשינו שאננים הם מאמינים לתקשורת שמנסה להרדים אותם. הם אומרים הכל בסדר, זה בכיס - זה לא בכיס. כרגע אם כל ליכודניק לא יצא יחד עם משפחתו, יחד עם החברים, יחד עם המכרים, אנחנו נקום מחר בבוקר עם יאיר לפיד כראש ממשלת שמאל". 

בהמשך שאל ראש הממשלה: "אתם רוצים את זה? אתם רוצים ממשלת ימין ברשות הליכוד? אז חובה ללכת ולהצביע ליכוד, לא להיות שאננים, לצאת, להצביע מח"ל, מח"ל, מח"ל, מח"ל ועוד מח"ל מח"ל ועוד מח"ל.  אל תאמינו לתקשורת, זה לא בכיס. אם תצאו, אם תביאו את החברים, אם תביאו את המשפחה, תטילו קלפי מח"ל ננצח. צאו לדרך!".