הרב רפי לשאלת כיפה: "מצער ש-140 אלף קולות של הימין החדש לא ייכנסו לגוש הימין"

יו"א איחוד מפלגות הימין הגיע, מלווה בשאר חברי המפלגה, להמליץ לנשיא על נתניהו לראש הממשלה הבא של ישראל: "שמחנו לשמוע מנשיא שההחלטה של חמשתנו היא ההחלטה שהכריעה את הכף"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 16/04/19 14:50 יא בניסן התשעט

הרב רפי לשאלת כיפה: "מצער ש-140 אלף קולות של הימין החדש לא ייכנסו לגוש הימין"
סמוטריץ' והרב רפי מסתודדים בבית הנשיא, צילום: דוברות איחוד מפלגות הימין

הבית היהודי-איחוד לאומי הגיעו היום (ג') לנשיא ריבלין, כדי להמליץ על ראש הממשלה נתניהו לראשות הממשלה. המלצתם של חמשת חברי המפלגה העלתה את כמות הממליצים ל-61, ובכך הוחלט סופית שנתניהו ירכיב את הממשלה הבאה. משלחת חברי כולנו הגיעו מיד אחריהם, והמליצו גם הם על נתניהו, והוסיפו עוד 4 ממליצים לראש הממשלה. 

https://youtu.be/TEgJKvcnyK4

"המלצנו נשיא שמר בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא. שמחנו לשמוע מנשיא שההחלטה של חמשתנו היא ההחלטה שהכריעה את הכף, ויש לנשיא עכשיו 61 חברי כנסת ממליצים על ראש הממשלה, והוא יכול עכשיו להתחיל להרכיב את הממשלה. העם אמר את דברו והציונות הדתית אמרה את דברה. יש לציונות הדתית בית גדול ואנחנו נקווה לחבר אותו"   

https://youtu.be/d_-2SH0OcZE

"אנחנו מכבדים את המאבק שלהם, ואנחנו מכבדים את ועדת הבחירות המרכזית. נהיה בצער רב אם חלילה 140 אלף קולות לא יכנסו לתוך מאגר הקולות של גוש הימין. בכל מקרה אנחנו חושבים איך להיות בית לכל הציונות הדתית". 

אם הימין החדש יעברו זה יכול לבוא על חשבונכם, כאשר אתם תרדו ל-4 מנדטים בלבד? 

"זה נכון אבל התמונה הכוללת אם הימין יהיה חזק יותר, ויהיו לו יותר קולות שיכריעו את הכף, כך ייטב. קרוב לשבעה מנדטים, רובם של הציונות הדתית הלכו לפח".