הנשיא ריבלין: "היחידים שיקבעו מי יהיה ראש הממשלה- זה אתם"

נשיא המדינה, רובי ריבלין, הגיע להציע בירושלים, והצטער שאשתו לא מצביעה יחד איתו: "50 שנה אני מצביע עם רעייתי ואני מלא תקווה, מלא תפילה, ובטוח שגם בפעם הבאה אנחנו נצביע יחד כאן, במקום מגורנו הקבוע" 

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/19 10:33 ד בניסן התשעט

הנשיא ריבלין: "היחידים שיקבעו מי יהיה ראש הממשלה-  זה אתם"
הנשיא ריבלין מצביע, צילום: הדס פרוש\פלאש 90

נשיא המדינה, ראובן ריבלין הגיע הבוקר להצביע בקלפי בבית הספר יפה נוף בשכונת בית הכרם בירושלים. 

ריבלין התייחס למצבה הבריאותי של אשתו נחמה, השוהה בבית החולים לאחר שמצבה הבריאותי הדרדר: "50 שנה אני מצביע עם רעייתי ואני מלא תקווה, מלא תפילה, ובטוח שגם בפעם הבאה אנחנו נצביע יחד כאן, במקום מגורנו הקבוע".

נשיא המדינה אמר לקראת ליום הבחירות הסוער: הבחירות האלו הן לא כמו הבחירות הקודמות, אלא עוצמתן הולכת ומתחזקת. המערכת הפוליטית גוברת לפעמים על שיקולים הממלכתיים, השיקולים המדיניים, שכן כל אחד רוצה קודם כל להיות במקום שבו הוא יכול להכריע. 

הנשיא פנה אל אזרחי ישראל וקרא להם לצאת ולהצביע: "לא נשיא, לא ראשי המפלגות ולא ראש הממשלה יקבעו, היחידים שיקבעו מי תהיה הממשלה וראש הממשלה הבאים זה אתם. כדי שזה יקרה אתם חייבים לקבל החלטה משמעותית לגבי המשך דרכה של מדינת ישראל. חייבים ללכת להצביע גם אם פעמים קשה הדבר". הנשיא קרא להורים ללכת יחד עם ילדיהם: "קחו אותם איתכם שילמדו את דרכה של הדמוקרטיה. לכו להצביע! הצבעתו של כל אזרח ואזרח חשובה ביותר לעיצוב החברה בישראל."