הנדל שני, אורבך בחוץ: כך תיראה רשימת ימינה החדשה

ההסכמים בין יועז הנדל לבין איילת שקד קרובים לחתימה, ורשימת ימינה מתעדכנת, באיזה מקום יזכו חברי הכנסת האוזר, פינטו וכלפון? | "עושים את מירב המאמצים להביא רוח חדשה לישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/22 12:28 כח בתמוז התשפב

הנדל שני, אורבך בחוץ: כך תיראה רשימת ימינה החדשה
שקד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

איילת שקד ויועז הנדל צפויים להודיע באופן רשמי בהמשך היום (ד') על ריצה משותפת בבחירות לכנסת ה-25, זאת אחרי שצוותי משא ומתן של שתי המפלגות הגיעו להסכמים לטובת מעבר לריצה משותפת. בדרך לאיחוד בין השניים, רשימת חברי ימינה החדשה נחשפת.

מי שתעמוד בראש הרשימה תהיה איילת שקד. מקום שני ברשימה יהיה מי שניהל איתה את המגעים לאיחוד, יועז הנדל וככל הנראה לצבי האוזר יובטח המקום הרביעי. בהמשך הרשימה: אביר קארה, יום טוב כלפון ושירלי פינטו כאשר עדיין לא ברור מי יזכה במקום השלישי. 

ניר אורבך נשאר בחוץ

מחוץ לאיחוד נשארו מי שמנסים לברר את דרכם הפוליטית החדשה לקראת בחירות 2022. סגן השר לשירותי דת, מתן כהנא שמנהל מגעים מול כחול לבן התקווה החדשה, וחבר הכנסת ניר אורבך, שאמר לחדשות כיפה על איילת שקד: "אנחנו עברנו שנה קשה ויש המון כעס בציבור שלנו, אנחנו צריכים לקבל את האמון בחזרה, זאת דרך קשה אבל היחידה". 

הגשר בין נתניהו לגנץ

הבוקר זאב קם פרסם ב'כאן ב' כי בצל הסקרים האחרונים השניים צפויים להעביר מסר מפייס ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו לפיו הם לא יפסלו ישיבה איתו, אך מצד שני הם יעשו הכול כדי להקים ממשלת אחדות ולא ממשלת ימין צרה. השניים ינסו לרוץ תחת הכותרת של הגשר בין נתניהו לגנץ, כאמור, בכדי לקדם ממשלת אחדות.

כזכור, הבוקר נמסר מצוותי המשא ומתן של ימינה ודרך ארץ נמסר כי הושגה הסכמה על מרבית הסעיפים והצדדים קרובים לחתימה. משקד והנדל נמסר כי "אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי לסגור קצוות בהקדם על מנת שנוכל להביא רוח חדשה לישראל".