גנץ לשב"כ: חקרו האם המוסד הדליף את הידיעה על פריצת הפלאפון

יו"ר כחול לבן מאשים את המוסדר בהדלפה על הפריצה לנייד הפרטי שלו על ידי האיראני, ודורש משירות הביטחון הכללי לפתוח בחקירה נגדם

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/19 20:11 כד באדר ב'

גנץ לשב"כ: חקרו האם המוסד הדליף את הידיעה על פריצת הפלאפון
גנץ, צילום: שריה דאימנט

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, מצא אשם חדש בפרסום הפריצה לנייר האישי שלו על ידי האיראנים והם המוסד. גנץ ביקש משירות הביטחון הכללי לחקור האם המוסד בראשות יוסי כהן, העביר את המידע הסודי לעיתונאי עמית סגל שפרסם את הידיעה,  כך פורסם לראשונה בחדשות 12. 

הרמטכ"ל לשעבר מאשים את הארגון הסודי כי הם האחראים להדלפה. המוסד הוא ארגון סודי וחשוב ביותר במדינת ישראל וכפוף ישירות למשרד ראש הממשלה. בעבר גנץ האשים את נתניהו בהדלפה וגם את הרוסים בהתערבות בבחירות. בשב"כ סירבו להגיב לפרטים. במפלגת כחול לבן הודיעו כי אינם משיבים על חייו הפרטים של גנץ. 

ראש הממשלה התייחס לפרסומים ואמר: "פורסם על ידי עיתונאים, שאינם בדיוק אוהדי הליכוד בלשון המעטה, שההדלפות על גנץ – לרבות בנושא הטלפון שלו -  יצאו מהמטה של לפיד וגנץ. אני קורא ללפיד וגנץ לגלות אחריות, להתעשת, להיות ממלכתיים ולהשאיר את המוסד והשב"כ, מנדבכי ביטחון ישראל, מחוץ לפוליטיקה. יש לנו מספיק דברים לריב עליהם, לא על הגופים הנפלאים האלה."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן