גבאי ורוסו צפויים לפרוש מהעבודה

יו"ר העבודה שוקל להודיע על פרישה בעקבות התוצאה הקשה בבחירות לכנסת ה-21. גם מספר 2 ברשימה, טל רוסו, נמצא בדרך לפרישה מהמפלגה. אם יפרוש, ח"כ מרב מיכאלי תיכנס במקומו

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/04/19 17:23 ו בניסן התשעט

גבאי ורוסו צפויים לפרוש מהעבודה
אבי גבאי וטל רוסו, צילום: פלאש 90

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי שוקל את המשך דרכו הפוליטית בעקבות תוצאות הבחירות לכנסת. במקביל, מספר 2 ברשימת העבודה לכנסת, ומי ששוריין על ידי גבאי, האלוף (מיל') טל רוסו בדרך לפרישה מהמפלגה. אם אכן יעזוב, ח"כ מרב מיכאלי תיכנס לכנסת במקומו.

גבאי צפוי להודיע בתחילת השבוע הבא על העברה מסודרת של כהונתו באמצעות כינוס ועידת המפלגה, הקדמת הפריימריז וככל הנראה מינוי יו"ר זמני למפלגה. בשעה זו עורך גבאי פגישות עם חברי הרשימה בבית מפלגת העבודה בתל אביב.

אחד המועמדים לתפקיד הזמני הוא עמיר פרץ, שעמד בעבר בראש המפלגה. ההערכות הן שפרץ לא יתמודד שוב לתפקיד היו"ר ולכן הוא יהיה מועמד מוסכם לתפקיד הזמני.
 
כזכור, לאחר פרסום תוצאות המדגמים בערב הבחירות, שגם הם לא החמיאו למפלגה, אמר גבאי לפעילים: "זה ערב לא פשוט עבורנו, זה ערב מאוד לא פשוט עבורי. לא ככה קיוותי לסיים את הערב הזה. תוצאות המדגמים הם אכזבה עצומה. התוצאה היא מכה אלקטורלית למפלגת העבודה ומכה של ממש לכל מי ששותף לדרך שלנו".