בעקבות הפרסום בכיפה: סמוטריץ' מבטיח-נעמוד בהסכמים

לאחר שבכיר באיחוד מפלגות הימין אמר לכיפה כי בבית היהודי לא יחקקו את החוק הנורווגי-כמובטח לבן גביר, יו"ר האיחוד הלאומי אומר: "אני מחויב להסכם שנחתם עם עוצמה יהודית"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 10/04/19 12:13 ה בניסן התשעט

בעקבות הפרסום בכיפה: סמוטריץ' מבטיח-נעמוד בהסכמים
בצלאל סמוטריץ, צילום: מירי שמענוביץ

בעקבות חשיפת כיפה כי בבית היהודי-איחוד לאומי לא הולכים לעמוד בהסכמים מול עוצמה יהודי, ולא יחוקקו את החוק הנורווגי, בעזרתו יכניסו את בן גביר לכנסת, טען יו"ר האיחוד הלאומי, סמוטריץ: "נעמוד בהתחייבות". 

בכיר באיחוד מפלגות הימין סיפר לחדשות כיפה כי הרב רפי לא יסכים להעביר את החוק הנרווגי, מכיוון שגם הוא רוצה להשאיר את עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, מחוץ לכנסת. הרב רפי הקפיד לכנות את ההסכם בלוק טכני, שטען שהמפלגות ייפרדו מיד אחרי הבחירות. עתה, שהבית היהודי-איחוד לאומי בפנים, ועוצמה יהודית בחוץ, הם לא ימהרו לעזור להם להיכנס לכנסת ה-21. 

סמוטריץ' צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לא יודע מי "הבכיר" הקשקשן הזה, אבל אני מבהיר שאני מחוייב להסכם שנחתם עם עוצמה לגבי חקיקת והפעלת החוק הנורווגי שיכניס את איתמר בן גביר לכנסת ובכוונתי לעמוד על קיום ההתחייבות המקבילה של נתניהו אלינו בעניין. יו"ר האיחוד הלאומי הוסיף:  "בג"ץ לא ינצח בבחירות האלה".