בנט לציונות הדתית: "כל פתק שהולך לפייגלין מקרב את הדחפור לבית שלכם"

יו"ר הימין החדש בנאומו בכנס הבחירות של הג'רוזלם פוסט תוקף את נתניהו על הצוללות: "לא קונה את זה שהחלטות כאלה לא עוברות אצל כולם", ואת פייגלין שמסתמן כהפתעת הבחירות "זאת תהיה הצבעת חרטה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/19 10:47 כז באדר ב'

בנט לציונות הדתית: "כל פתק שהולך לפייגלין מקרב את הדחפור לבית שלכם"
בנט, צילום: הדס פרוש פלאש 90

יו"ר הימין החדש נפתלי בנט תוקף את משה פייגלין ורשימת זהות. בכנס בחירות 2019 של הג'רוזלם פוסט, אמר בנט כי "לגבי פייגלין, אני קורא לרוב מצביעי פייגלין, לצעירי הציונות הדתית: יש מאחורי פייגלין 8-6 אנשים משמאל ומימין. הוא כמו רפול. הוא הכניס אנשים כמו גונן שגב, ופירק לנו את הבית. כל פתק שהולך לפייגלין, זה מקרב את הדחפור לבית שלכם. זאת תהיה הצבעת חרטה".

בהמשך נאומו בנט תקף גם התנהלותו של נתניהו והקבינט: "לפני שנתיים דרשתי לשנות את נוהלי התפקוד של הקבינט. עם כל המחלוקות שיש לי עם נתניהו על הטיפול בחמאס, אני מכיר אותו 13 שנה ומשוכנע בכל לבי שנתניהו לעולם לא יפגע בביטחון ישראל תמורת כסף. אני לא מכיר את הנושא, אבל לא קונה את זה שהחלטות כאלה לא עוברות אצל כולם"

בנט הוסיף: "אנחנו לוקחים על עצמנו במספר דברים - ההבטחה הראשונה - אם נקבל עשרה מנדטים, אהיה שר הביטחון ואחזיר את הביטחון לדרום. אני יודע מה צריך לעשות, עם התקפה אווירית קשה. לא נכניס חיילים אם אין צורך. נחזיר את הביטחון באופן קבוע, כדי שהאזרחים שם יוכלו לחיות"

 "ההבטחה השנייה היא שנבטל את הוועדה למינוי שופטים, שהשופטים בוחרים את עצמם במועדון סגור. זה יעבור לנבחרי הציבור, כמו בכל דמוקרטיה. שופטי בג"ץ לא מקבלים החלטות משפטיות, אלא ערכיות, והערכים - הציבור יחליט עליהם. אנחנו נעמיד את ההסתדרות במקומה הטבעי, שתפסיק לבלום את הכלכלה"

בנט סרב לומר אם הזוג נתניהו התנצל בפניו ובפני רעייתו,על הפרסום שראש הממשלה ביקש לפרסם מידע מכפיש על בני הזוג בנט, ואמר: "אני רוצה לספר לכם מילה וחצי על גילת, אשתי. גילת מבית חילוני, ואנחנו מה שנקרא זוג מעורב ולפני שהתחתנו אנחנו הכרנו בגבעת התחמושת, מכל המקומות, עם כמה שזה קילשאתי"