איתמר בן גביר לכיפה: "אני הצלתי את הציונות הדתית"

נציג עוצמה יהודית באיחוד מפלגות הימין אמר הלילה בראיון לכיפה כי מהלך האחדות עם הבית היהודי והאיחוד הלאומי הציל את הציונות הדתית ואת ממשלת הימין. בן ארי: "לפחות שניים וחצי מהמנדטים פה שייכים לעוצמה יהודית"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 10/04/19 00:27 ה בניסן התשעט

איתמר בן גביר לכיפה: "אני הצלתי את הציונות הדתית"
איתמר בן גביר, צילום: עוצמה יהודית

עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית ונציגה ברשימת איחוד מפלגות הימין, אמר אתמול בלילה (ג'), לאחר פרסום תוצאות המדגמים, שהראו כי איחוד מפלגות הימין מקבלת 5 או 6 מנדטים: "הצלנו את הציונות הדתית, עשינו את המעשה של המבוגר האחראי". עוד הוסיף בן גביר: "בואו נפסיק עם התירוצים עם 'שתיית הקולות' של אכלו לי שתו לי. זה מה שהציבור בחר. הקולות לא של אבא שלי". וסיים: "האיחוד הזה הוביל להצלת ממשלת ימין".

בן ארי: "אנחנו תמיד עם ראש מורם. כשאתה נמצא במערכה אסור לבכות ולהתאייש והכי אסור להיות ממורמר. באנו לכאן אחרי שהבאנו הישג מאוד מאוד גדול. הלכנו למהלך אחדות אחרי שהושפלנו במהלך המשא ומתן. לפחות שניים וחצי מהמנדטים של המפלגה שייכים לעוצמה יהודית".

פסלו להם סרטון בחירות. בן ארי ובן גביר

 בן ארי ובן גבירצילום: פלאש 90, יונתן סינדל

מוקדם יותר אמר בן גביר" "עברנו היום בעשרות קלפיות ברחבי הארץ: בירושלים, תל אביב, אשדוד, אשקלון, כפר חב"ד, נתיבות, שדרות, אופקים וכעת אני חוזר מבאר שבע. 

"פגשתי מאות אנשים שמאמינים במה שאנחנו מייצגים. שמאמינים שנדרשת מהפיכה בעולם המשפט. שמאמינים שכל ארץ ישראל שייכת לעם ישראל. שמאמינים שצריך לחזק את הזהות היהודית של מדינת ישראל. 

"דבר אחד ברור לכולנו הערב: החיבור שעשינו הציל את ארץ ישראל. החיבור שעשינו הציל את הציונות הדתית ואת מחנה הימין כולו. בלי החיבור הזה הציונות הדתית הייתה נמחקת ולגוש הימין לא היה רוב להרכבת ממשלה ואני גאה על החיבור האחראי הזה.

"הספקתי לקבל בשעתיים האחרונות מבול של הודעות תמיכה ומעל הבמה הזו אני רוצה להודות לאלפי הפעילים שלנו שחרשו את הארץ יומם ולילה, ונתנו הכל כדי להציל את ארץ ישראל ומחנה הימין. 

"אני רוצה להגיד לשי ניצן ולמנדלבליט שהם לא ינצחו אותנו. אמנם בגצ עשה עוול כשפסל את חברי ד"ר בן ארי, הוסיף עוול כאשר לא איפשר לי להתקדם למקום החמישי אבל לא יעזור לאף אחד: אנחנו על המפה, אנחנו נמשיך לגרור את כולם ימינה, ונמשיך לפעול למען עם ישראל ארץ ישראל, ולפי תורת ישראל".