פרסום ראשון בהר המור רוצים לשלב חילונים ברשימה: זאת האישה המבוקשת

מהלך מפתיע: בחוגי ישיבת הר המור מעוניינים לצרף לרשימת נעם לכנסת מועמדים שאינם דתיים, וכבר יש שם של אישה חילונית מוכרת אותה הם מעוניינים לצרף

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/07/22 15:18 כב בתמוז התשפב

בהר המור רוצים לשלב חילונים ברשימה: זאת האישה המבוקשת
ישיבת הר המור, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גם במפלגות בהם אין פריימריז עסוקים בימים אלה בהרכבת רשימות במטרה לשים יד על מועמדים בולטים ונחשקים שיכולים להביא מצביעים חדשים למפלגה, ולחדשות כיפה נודע כי גם בחוגי ישיבת הר המור בוחנים את האפשרות לחזק את הרשימה מכיוון מפתיע. 

בחוגי הר המור שוקלים לשלב מועמדים חילונים במפלגה. לכיפה נודע כי בין השמות שעלו היא לא אחרת ממועמדת ימינה לכנסת הקודמת, עו״ד רוני ססובר,  שהיום מנהלת השדולה לחיזוק ושימור הזהות היהודית בכנסת שהוקמה ביוזמת מפלגת נעם. בנוסף, ססובר היא מנכ״לית פורום הורים למען המסורת.

נציין כי כרגע לא ברור כמה מקומות יקבל אבי מעוז ממפלגת הציונות הדתית ואם יהיה מדובר במקום ריאלי ברשימה, במפלגת הציונות הדתית מעדיפים לראות את מעוז מתמודד בפריימריז של המפלגה ולא דורש שריונים בדומה לבן גביר.

רוני ססובר

רוני ססובר צילום: פלאש 90

המבצע של מפלגת נעם

במקביל לבניית הרשימה, במפלגת נעם מנסים בימים אלה להגיע לקהלים חדשים, אמש (ד') עשרות פעילי מפלגת נעם הגיעו אל שכונת קרית משה בירושלים כחלק מהקמפיין לחיזוק הזהות היהודית של המדינה של המפלגה. הפעילים דפקו על דלתות התושבים, וביקשו מהם להתפקד ולתלות שלט הקורא לחיזוק הזהות היהודית.

מפלגת ימינה ורוני ססובר בחרו שלא להגיב לידיעה.