המפלגות הדתיות: נציג חזית אחידה מול ליברמן

המפלגות החרדיות מאשרות כי הגיעו להסכם עקרוני עם איחוד מפלגות הימין בכל הקשור למשא ומתן הקואליציוני. ח"כ גפני: "עם חמישה מנדטים, ליברמן לא יציב לנו תנאים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/19 08:46 י בניסן התשעט

המפלגות הדתיות: נציג חזית אחידה מול ליברמן
משה גפני והרב רפי פרץ, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל, יהודה חיים

כמה ימים לאחר הבחירות, פורסם בכיפה כי הרב רפי פרץ, יו"ר איחוד מפלגות הימין הגיע להסכם עם המפלגות החרדיות, יהדות התורה וש"ס בכל הנוגע למשא ומתן הקואליציוני. זאת על מנת לעמוד מול יו"ר ישראל ביתנו שתומך בתחבורה ציבורית בשבת בערים חילוניות ובברית הזוגיות. היום (ב') מתברר כי לא מדובר בפנייה חד צדדית, וכי גם המפלגות החרדיות מאשרות את החזית הדתית שתעמוד מול אביגדור ליברמן.

ח"כ משה גפני מיהדות התורה אמר ל'יתד נאמן' כי: "יש תיאום בין המפלגות החרדיות לאיחוד הימין להציב חזית אחידה מול ליברמן. אם ליברמן יתעקש על עמדותיו, לא תהיה קואליציה". כזכור, יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ פנה בסוף השבוע האחרון לראשי המפלגות החרדיות, אריה דרעי יו"ר מפלגת ש"ס, ויעקב ליצמן, יו"ר מפלגת יהדות התורה והציע להם להגיע כגוש אחד למשא ומתן הקואליציוני. לא מדובר רק בהצעה שקשורה רק בנושאים של דת ומדינה, אלא בהצעה לטובת ההסכמים הקואליציוניים בכלל, כאמור, על מנת ליצור תיאום ציפיות עם החרדים מול יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן