אברי גלעד לאנשי התקשורת: הניצחון של ביבי רשום על שמכם

מנחה הטלוויזיה מאשים את התקשורת הישראלית שבזה לנתניהו, וגרמה לו לחבור לימניים והחרדים, ומוטטה את המרכז שמאל

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/19 18:50 ה בניסן התשעט

אברי גלעד לאנשי התקשורת: הניצחון של ביבי רשום על שמכם
אברי גלעד, צילום: פלאש 90. אורן נחשון

מנחה הטלוויזיה, אברי גלעד, הגיב לתוצאות הבחירות בפוסט תקיף בפייסבוק, וטען כי התקשורת אשמה בניצחון של גוש הימין, שלא הניחה לנתניהו ודחפה אותו לחרדים, ומנגד ריסקה את השמאל. 

"חברי בתקשורת אל תתבלבלו. הניצחון של ביבי והקואליציה הימנית חרדית ביותר שהיתה פה רשום על שמכם. חשבתם שאם לא תתנו למנהיג הנבחר של ישראל מנוח ולו לדקה, תציפו את השיח בתיקי החקירות, תתעלמו ותבוזו להישגיו, תנבחו עליו בראיונות, בסוף הוא יפול, כתב גלעד בתקיפות והוסיף, "מה יצא? הוא לא נפל, הוא חזק מאי פעם, ואין בממשלה החדשה אפילו יצוג למרכז. כלום".

גלעד האשים את התקשורת שגרמה לממשלה הבאה להיות קיצוניות יותר: "חשבתם שבשם הדקדקנות החוקית עם ישראל יוותר על מי שהוא תופס כמנהיג של פעם בדור. לא רק שטעיתם, אלא עכשיו דחפתם אותו להיות יותר ימני ממה שהוא, ועוד תיפגשו בזה בקרוב כשתכנית טראמפ תנחת על השולחן. רציתם להחזיר את השמאל לשלטון ובעצם ריסקתם אותו לרסיסים".

גלעד דורש מהכתבין הישראליים לקבל את הכרעת העם בבחירות: "ביבי לא יעמוד למשפט בימי כהונתו. תנו לבנאדם לעבוד, תנו לציבור לנוח מכם. עשיתם מספיק נזק. אתם דורשים מכל מי שנכשל ללכת הביתה. אני מבין שיש לכם משפחות לפרנס, ללכת הביתה זאת לא אופציה, לפחות תשנו תדר, קבלו את הכרעת הרוב. רק כשתקבלו באמת, ניתן יהיה יום אחד להחליף שלטון בישראל".