אבי גבאי תוקף את יחמוביץ': "הפוליגרפים צפצפו כשהתנגדה לכניסה לממשלה"

יו"ר העבודה הודיע כי בחירות לראשות המפלגה ייערכו בקרוב, אך לא בחירות לרשימה לכנסת: "בכוונתי להביא הצעה לקיום בחירות לראשות המפלגה במועד המוקדם ביותר האפשרי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/19 10:54 כח באייר התשעט

אבי גבאי תוקף את יחמוביץ': "הפוליגרפים צפצפו כשהתנגדה לכניסה לממשלה"
אבי גבאי, צילום: פלאש 90

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ אבי גבאי, הודיע היום (א') באופן רשמי כי בקרוב יתקיימו בחירות על ראשות המפלגה, כחלק מהיערכות המפלגה לבחירות הקרובות.

"לקראת הבחירות שייערכו בספטמבר", אמר, "בכוונתי להביא להנהלת המפלגה ביום שלישי הקרוב הצעה לקיום בחירות לראשות המפלגה במועד המוקדם ביותר האפשרי וללא עריכת בחירות נוספות לרשימה לכנסת".

בראיון לגלי צה"ל תקף גבאי את ח"כ שלי יחימוביץ' שטענה כי התנגדה מיד להצעת נתניהו: "כשהציוץ שלה נכתב כל הפוליגרפים בישראל צפצפו, אפילו אלה שלא מחוברים לחשמל. אף אחד במפלגה לא אמר מיד שלא נכנס לממשלה".

על כך ששקל להסכים להיכנס לממשלה במקומו של ליברמן אמר: "קיבלנו הזדמנות אמיתית למנוע פגיעה בדמוקרטיה. אם הייתי רוצה לעזור לעצמי היום היית מראיין את שר האוצר". הפריימריז לראשות המפלגה יקבעו בזמן הקרוב ומי שמחכה שגבאי יודיע על פרישה, יצטרך להמתין מעט. "כשיתקרב המועד אחליט האם לרוץ".

בתגובה אמרה שלי: "אבי די. מפצירה בך לשמור על כבודך, ועל כבוד המפלגה המרוסקת, ולהפסיק לגדף ולנסות להכתים את שמנו. קיבלת ממני ומרוב חבריי תמיכה וגיבוי מתמשכים, וחסרי תקדים גם בעת שגיאות נוראות. נהג בנו כבוד ואיפוק דומים"