עצומת רבנים: תומכים באיחוד מפלגות הימין

בכירי רבני הציונות הדתית הביעו את תמיכתם באיחוד מפלגות הימין, אך בעצומה ציינו רק את הרב פרץ וח"כ סמוטריץ מבלי להזכיר את עוצמה יהודית. בין החותמים: הרב דרוקמן, הרב ליאור והרב דרורי

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 06/03/19 15:13 כט באדר א'

עצומת רבנים: תומכים באיחוד מפלגות הימין
תומך באיחוד מפלגות הימין. הרב ליאור, צילום: פלאש 90. קובי גדעון

רבנים בכירים בציונות הדתית הביעו היום (ד') את תמיכתם באיחוד מפלגות הימין. עם זאת בעצומה, עליה חתומים עשרות רבנים, הוזכרו רק ראשי הבית היהודי והאיחוד הלאומי, וללא התייחסות ישירה למפלגת עוצמה יהודית.

"אנו מאמינים בדרכה של תנועתנו הפוליטית האיתנה, להיות ראש וראשון בנשיאה בעול עבודתנו הציבורית להמשיך ולהצליח בשמירה על שלמות התורה, העם והארץ", כתבו הרבנים ובראשם הרב חיים דרוקמן, הרב דוב ליאור, הרב צפניה דרורי והרב אליעזר ולדמן.

הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ

הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץצילום: יחצ

בהמשך רמזו הרבנים למשבר עזיבתם של נפתלי בנט ואיילת שקד וציינו כי "תנועה זו האדירה מכל משבר יוצאת ממנו בע"ה מחוזקת". עוד כתבו הרבנים כיהם "מוקירים אנו ואוהבים את ראשי התנועה הרב רפי פרץ הי"ו וח"כ בצלאל סמוטריץ' הי"ו על פועלם למען כלל ישראל לאורך השנים, ובטוחים שיעשו כל שביכולתם להוביל את תנועתנו להגשמת כל מטרותיה בע"ה".

לסיום חתמו כי "אנו הרבנים הנושאים בעול הציבור מגוייסים כולנו להצלחתה בעזרת ה' וקוראים לציבור הנאמן לדרכה של הציונות הדתית לתמוך ולפעול לחיזוק כוחה בכנסת". בסוף השבוע מתכננים במפלגה לפרסם את תמיכתם של עשרות רבנים נוספים שקראו לתמוך בהם לקראת הבחירות הקרובות