עמית סגל: "בעניינים הללו תפנו לדפנה ליאל"

העיתנואי ופעיל הר הבית ארנון סגל הודיע כי יתמודד בפריימריז של מפלגת הציונות הדתית: "למה? כי הכל מתחיל מהבית" | אחיו עמית ואביו חגי בירכו בטוויטר "מכירים אותו מגיל צעיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/22 14:53 יח בתמוז התשפב

עמית סגל: "בעניינים הללו תפנו לדפנה ליאל"
חגי ועמית סגל, צילום: Hadas Parush/Flash90

ארנון סגל, עיתונאי ופעיל הר הבית החליט להתמודד על מקום ברשימת הציונות הדתית לכנסת. אחרי 14 שנים כעיתונאי ויותר מעשר שנים כעורך דף שבועי בענייני הר הבית בעיתון "מקור ראשון" החליט אח של עמית ובנו של חגי להתמודד על מקום ברשימת הציונות הדתית לכנסת. "לחלוטין לא בלב קל".

עמית סגל, הפרשן הפוליטי של "חדשות 12" התייחס לבחירה של אחיו להתמודד על חברות בכנסת ובציוץ בטוויטר איחל לו הצלחה והביע תקווה שהשניים ייפגשו בטקס ההשבעה בכנסת. עוד הוסיף הפרשן בסרקזם כי כעת הוא ב"ניגוד עניינים" והפנה את מתמודדי מפלגת "הציונות הדתית" לכתבת הפוליטת וחברתו למערכת ערוץ 12 דפנה ליאל.

גם חגי סגל, אביהם של השניים ועורך מקור ראשון התייחס להחלטת בנו ובציוץ תמיכה בטוויטר כתב בהומור: "אני מכיר אותו מגיל צעיר מאוד. ממליץ בחום".

בציוץ שבו הכריז על התמודדותו הצפויה ברשימת "הציונות הדתית" כתב ארנון "שנים רבות מדי זנחנו את חלומותינו הגדולים והנחנו לאחרים לקבוע עבורנו את גבולות האפשר. יש לנו חלום גדול והגיע הזמן לממש אותו: להכיר בהר הבית כמקום קדוש ליהודים ולאפשר בו חופש פולחן".