עמיר בניון על ח"כ פריג': "יש אנשים שאני לא רוצה להתייחס אליהם"

הזמר התייחס לדרישת חבר מרצ למנוע ממנו מלהופיע באו"ם בטענה שהוא גזען, "יש מצבים שאני לא מגיע כל כך נמוך. גם אנשים הרבה יותר נכבדים ניסו להקשות על הנסיעה שלי"

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/01/18 12:25 כא בטבת התשעח

עמיר בניון על ח"כ פריג': "יש אנשים שאני לא רוצה להתייחס אליהם"
עמיר בניון , צילום: מנדי הכטמן פלאש 90

הזמר והיוצר עמיר בנין התייחס אמש (ראשון) לכך שח"כ עיסוואי פריג' כינה אותו "גזען" וביקש למנוע ממנו להופיע באו"ם ביום השואה הבינלאומי.

לשאלתה של דנה סומברג בתכנית 'לפני כולם' בערוץ 20, על פנייתו של חבר מרצ למזכ"ל האו"ם בנושא, ענה בניון שהוא כלל לא שמע על כך.

"חידשת לי", הוא אמר ושאל, "באמת? עד כדי כך הוא טרח?". עם זאת, הזמר בחר להגיב לנושא בדרכו שלו, "יש מצבים שאני לא מגיע כל כך נמוך, לכן יש אנשים שאני לא רוצה להתייחס אליהם".

בניון יופיע ב-27 בינואר, בהזמנות של שגריר ישראל באו"ם דני דנון, יחד עם מירי מסיקה ודוד ד'אור באירוע המרכזי שיציין את יום השואה הבינלאומי. אתמול פורסם כי ח"כ פריג' שיגר פניה למזכ"ל הארגון בדרישה שימנע מהזמר להופיע באירוע מאחר שלטענתו בשיריו הוא מפיץ שנאה וגזענות, "אינני רוצה שגזען ייצג את מדינתי באו"ם", הוא אמר.

בהמשך הראיון, לאחר שסיפר מעט על השיר, הפתיע בניון וגילה שגורמים נוספים ניסו למנוע את השתתפותו באירוע

לדבריו, "לא רק אותו בחור נכבד ניסה להקשות על הנסיעה שלי לאו"ם, אלא גם אנשים הרבה יותר נכבדים".עוד הוא ציין כי הוא יסע לעצרת, "אף על פי שזה לא מקום שאני אוהב ואני אגיד להם את מה שיש לי להגיד בעברית וערבית".