על רקע המתיחות עם נתניהו: ליברמן קיים הערת מצב בדרום

שר הביטחון נועד עם הרמטכ"ל, מפקד פיקוד דרום ובכירים נוספים במערכת הביטחון להם אמר כי מבחינתו צה"ל צריך להיות מוכן לכל תרחיש. בתוך כך, עלה מדיווחים פלסטינים כי הרג חברי החזית העממית לא נעשה מפעילות צה"ל

חדשות כיפה משה ויסטוך 29/07/18 13:09 יז באב התשעח

על רקע המתיחות עם נתניהו: ליברמן קיים הערת מצב בדרום
ליברמן, איזנקוט והלוי, צילום: אריאל חרמוני. משרד הביטחון

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, קיים היום (ראשון) דיון הערכת מצב בפיקוד דרום, עם הרמטכ"ל ובכירים בצה"ל ובמערכת הביטחון, על רק המתיחות הגוברת ברצועת עזה.

"צה"ל מוכן לכל תרחיש", צייץ השר ליברמן בטוויטר לאחר הדיון שנערך בנוכחות רא"ל גדי איזנקוט, מפקד פיקוד דרום הנכנס האלוף הרצי הלוי, מתאם פעולות הממשלה בשטחים ונציגי השב"כ.

בהודעת דוברות השר נאמר כי הוא "עמד על מוכנות כוחות צה"ל לאורך הגבול עם עזה ועל הצורך להיות ערוכים לכל תרחיש, בהתאם להתפתחויות האחרונות ברצועת עזה ולהתנהלות חמאס".

ליברמן ואיזנקוט בהערכת המצב

ליברמן ואיזנקוט בהערכת המצבצילום: אריאל חרמוני. משרד הביטחון

אמש פורסם ב'החדשות' כי בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר הביטחון פרצה מחלוקת קשה לאחר שליברמן דרש להעלות מדרגה נוספת במלחמה מול חמאס ואילו נתניהו עצר בעדו ולא אפשר תקיפה נרחבת בעזה.

במקביל, נודע כי שני ההרוגים הפלסטינים בצפון רצועת עזה, סמוך לג'בליה, ככל הנראה נהרגו כתוצאה מתאונת עבודה ולא מפעילות צה"ל. כך עלה מכרוז שהופץ על ידי החזית העממית בה נכתב בין היתר כי הם נהרגו בעת מילוי חובתם.