עכשיו זה רשמי: יגאל עמיר ביקש משפט חוזר

רוצחו של יצחק רבין חתם על בקשה למשפט חוזר בנוגע להרשעתו בפציעת אחד ממאבטחיו של ראש הממשלה המנוח. יתכן ובהמשך, במידה ומהלך זה ייצלח, הוא יערער על פסק הדין כולו

חדשות כיפה משה ויסטוך 26/11/17 19:29 ח בכסלו התשעח

עכשיו זה רשמי: יגאל עמיר ביקש משפט חוזר
יגאל עמיר , צילום: פלאש 90

מנסה לנקות את שמו? יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין, חתם הערב (ראשון) על בקשה לקיום משפט חוזר בעניינו בנוגע למעורבותו בפציעת אחד המאבטחים של ראש הממשלה דאז.

עורך דינו, גבי שחר, הגיע לתאו בכלא רימונים והחתים את מרשו על הבקשה. נכון לעכשיו כוונת עמיר היא רק להביא לביטול הרשעתו בפציעת המאבטח, ככל הנראה כדי ליצור תקדים שיוביל לפתיחת המשפט כולו.

לפני כשבוע כתבה רעייתו של עמיר, לריסה עמיר טרימבובלר, בעמוד הפייסבוק שלה כי "בימים אלו מוקם צוות הגנה להכנת ולהגשת בקשה למשפט חוזר". עוד היא הוסיפה כי "המהלך נעשה ברשות ובסמכות לאחר שיגאל עמיר נתן את הסכמתו". עוד ציינה רעייתו של עמיר, עליו נגזר מאסר עולם, כי "כל הנושא התקשורתי בנוגע למהלך ינוהל על ידי חברה משוויץ ולא ימסרו פרטים כלשהם לתקשורת בישראל".

שר החינוך, נפתלי בנט, צייץ אז בחשבון הטוויטר שלו: "רוצח ראש הממשלה צריך לסיים את ימיו בכלא.בנושא הזה אין ימין ואין שמאל. כל רצח הוא נורא, אבל רצח ראש ממשלה יכול לפרק לנו את המדינה".