עוצמה יהודית: מסה קריטית לפסילת חד"ש ותע"ל

לאחר שוועדת הכנסת החליטה לדחות את העתירה נגד שימות חד"ש ותע"ל בראשותם של איימן עודה ואחמד טיבי, הגישו הבוקר ראשי עוצמה יהודית ערעור לבית המשפט העליון. בן גביר: "רשימות חד"ש ותע"ל של עודה וטיבי חפצות בדבר אחד: השמדתה של המדינה היהודית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/19 14:04 ה באדר ב'

עוצמה יהודית: מסה קריטית לפסילת חד"ש ותע"ל
ראשי 'עצמה יהודית' ד"ר מיכאל בן ארי ואיתמר בן גביר, צילום: Hadas Parush/Flash90

ד"ר מיכאל בן ארי ועו"ד איתמר בן גביר הגישו היום (ג') ערעור לבית המשפט העליון על החלטת ועדת הבחירות המרכזית לכנסת לאשר את ריצת רשימות חד"ש ותע"ל בראשותם של איימן עודה ואחמד טיבי לכנסת. לעתירה הצטרפו חברי וועדת הבחירות מטעם סיעות הליכוד, הבית היהודי והימין החדש. 

בכתב הערעור מובאות הקלטות בהן נשמעים חברי הרשימה בקולם, באמירות המלמדות על יחסם  השולל את אופייה היהודי של מדינת ישראל ועל תמיכתם בארגוני טרור, פגישות ותמיכה במחבלים וכן הלאה.

עו"ד איתמר בן גביר המערער ומייצג את כל המערערים אומר היום כי "בערעור אותו הגשנו לבית המשפט העליון מובאת מסה קריטית של ראיות המוכיחות מעל כל ספק כי רשימות חד"ש ותע"ל של עודה וטיבי חפצות בדבר אחד: השמדתה של המדינה היהודית. אנו מקווים כי בית המשפט יבין כי הגיעה העת למנוע את המשך ישיבתו של תומכי הטרור בבית הנבחרים, וילמד את טיבי ועודה כי אין מקומם בפרלמנט הישראלי". 

ד"ר מיכאל בן ארי, אותו המליץ היועץ המשפטי לממשלה לפסול מלהתמודד בבחירות לכנסת, אומר כי "היועץ המשפטי לממשלה הוכיח כי הוא פועל משיקולים פוליטיים כאשר המליץ לפסול אותי, מי ששרת בצבא ונאבק למען עם ישראל וארץ ישראל, ואילו את עופר כסיף המשווה את חיילי צה"ל לנאצים הוא מכשיר. זה הזמן לשנות את המשוואה ולקבוע מפורשות: תומכי הטרור אאוט, אוהבי ישראל אין".