"עופר, חבל שלא הקשבת". "זאב, הצטרף אליי עכשיו"

זאב אלקין ועופר ברקוביץ, שניים מהמועמדים הבכירים לראשות ירושלים, ניהלו קרב הציוצים, ניסו להקטין זה את זה ולשדר כאילו הם אלה שינצחו בבחירות. הרבה דייטש, מעט עזריה וחביליו ואף מילה על ליאון

חדשות כיפה משה ויסטוך 15/08/18 08:58 ד באלול התשעח

"עופר, חבל שלא הקשבת". "זאב, הצטרף אליי עכשיו"
אלקין וברקוביץ', צילום: פלאש 90, מרים אלסטר ושרון גבאי

הסקר המעודכן לקראת הבחירות בירושלים, הצליח להוציא אתמול (שלישי) שניים מהמעומדים המובילים לראשות העיר, לקרב ציוצים שעסק לא מעט במועמד הבכיר השלישי שהקפיד לא לקחת בו חלק .

"זה הזמן שלנו", צייץ יו"ר התעוררות בנוגע לסקר "החדשות" שפורסם השבוע, "ירושלים על הפרק. עזריה וחביליו מסכנים את ירושלים. אלקין בתגובתו מוכיח שויתר על הציבור הציוני בבירת ישראל ומחפש דיל עם המפלגות החרדיות".

אלקין קורא לברקוביץ להצטרף אליו

אלקין קורא לברקוביץ להצטרף אליוצילום: צילום מסך מטוויטר

הסקר שלימד כי בסיבוב הראשון יש פער קטן בין דייטש, אלקין וברקוביץ וכי בסיבוב השני ינצח השר מהליכוד את שני יריביו, הוביל את ברקוביץ לטעון כי "נגמר הזמן למשחקים. הצטרפו אלי למען ירושלים שלנו הסירו את המועמדות. למען ירושלים".

אלקין, בתגובה לציוץ, ניסה לעשות לברקוביץ מה שהאחרון עשה לעזריה וחביליו, "עופר, חבל שלא הקשבת לראיון המלא, קראתי לך להצטרף אליי בדיוק כמו שקראתי לשאר. אין צורך להגיע לסיבוב השני כדי שאנצח בגדול. אני היחיד שמנצח את דייטש בוודאות והיחיד שמאחד בין כל הציבורים בירושלים. יחד במאמץ משותף נוכל לעשות זאת כבר בסיבוב הראשון".

ברקוביץ בהצעת הצטרפות משלו

ברקוביץ בהצעת הצטרפות משלוצילום: צילום מסך מטוויטר

יו"ר התעוררות לא נשאר חייב והשיב, "זאב, אתה גם היחיד שהודיע שכשיפסיד, לא יישאר כחבר מועצה. חבל שזו המחויבות שלך לירושלים, שעבורי היא מעל הכל. עפ"י כל הסקרים אני המועמד הציוני המוביל, גם בסקרים שמפלגתך אוחזת בהם. זאב, הצטרף אליי עכשיו, ב 30.10 זה לא יהיה תוצאות סקר, אלו יהיו תוצאות אמת".

השר לענייני ירושלים, המבקש לדלג לכיסא ראש עיר הבירה של ישראל, חזרשוב על כך שרק הוא ינצח את המועמד החרדי וצייץ, "עופר אל תשאיר לדייטש סיכוי לנצח, תצטרף אלי כבר עכשיו וביחד נעשה את ירושלים חזקה יותר!".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן