עופר ברקוביץ' נגד אלקין: "לא נעשים ירושלמים על ידי העברת הכתובת לבית ההורים"

המועמד לראשות עיריית ירושלים החל את מערכת הבחירות ותקף את המועמד החדש, "העיר איננה סידור עבודה לפוליטיקאים. אני המועמד הציוני הבכיר מול כל מתמודד". חביליו: "אלקין זקוק למדריך לטרמפיסט בירושלים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 31/05/18 16:20 יז בסיון התשעח

עופר ברקוביץ' נגד אלקין: "לא נעשים ירושלמים על ידי העברת הכתובת לבית ההורים"
האחד הכריז על מועמדותו והשני עדיין מתלבט, צילום: פלאש 90, מרים אלסטר ושרון גבאי

במערכת הפוליטית הירושלמית לא קיבלו בברכה את המתמודד החדש, השר זאב אלקין, ועוד לפני שהמירוץ החל באופן רשמי תקפו אותו מכמה כיוונים

"העיר ירושלים איננה סידור עבודה לפוליטיקאים", אמר יו"ר תנועת התעוררות והמועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ שגם עקץ את אלקין על כך שהוא אינו תושב ירושלים, "לא נעשים ירושלמים על ידי העברת הכתובת לבית ההורים".

לדבריו, "אחרי עשור של של פעילות בעיר, אני המועמד הציוני הבכיר בירושלים, מול כל מתמודד, גם מול השר אלקין, הדבר ניכר גם בשטח וגם בסקרים. ירושלים זקוקה למנהיגות מחוברת, שמכירה היטב את העיר ואת הצרכים שלה, ושאינה קשורים באינטרסים פוליטיים זרים. אני עומד בראש התנועה הציונית הגדולה ביותר בירושלים המאגדת מצביעים מכלל הקשת הפוליטית. אני מאמין שאהיה ראש העיר הבא של ירושלים".

משתפים פעולה: תמי טננבוים, יוסי חביליו, דלית ארמוזה, הרצל יחזקאל

חביליו, שני מימןצילום: אור דוגה

בסביבתו של ברקוביץ נתלו בסקר שנערך לפני מספר שבועות על ידי מכון מדגם בו קיבל יו"ר התעוררות 51% מהקולות לעומת אלקין שזכה ב-49%. בסקר פנימי של הליכוד, שנערך על ידי 'מאגר מוחות' ופורסם בכמה כלי תקשורת לפני פחות מחודש, עלה כי ברקוביץ זכה ב 21-22% תמיכה, ליאון ב21% ואילו אלקין רק ב 14-17%.

מועמד נוסף לראשות העיר, יו"ר 'מצילים את ירושלים' יוסי חביליו, טען גם הוא כי השר מהליכוד מתכוון לעשות שימוש בעיר הבירה לצרכיו הפוליטיים, "אלקין זקוק למדריך לטרמפיסט בירושלים, כי הוא רק עוד טרמפיסט שמבקש להפוך את כיכר ספרא למקפצה בדרך לג'וב הבא. ירושלים מספיק חשובה כדי שינהיג אותה ראש עיר שאכפת לו ממנה ולא מיכולתו להשיג קידום אישי על חשבונה".

עוד הוא אמר כי ראש עיר שהוכיח את עצמו בפעולות למען העיר ותושביה ולא רק בדיבורים מרחוק. בחירה באלקין תהיה המשך לעידן ברקת בו האינטרסים של העיר שועבדו לטובת האינטרסים הפוליטיים של העומד בראשה". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן