עדי מדינה? נתניהו ממשיך להתחזק בסקרים

סקר חדש מלמד כי למרות פרשות ראש הממשלה, הליכוד ממשיכה להיות המפלגה הגדולה בישראל. כיצד השפיעו ההתפתחויות בנושא עדי המדינה על יש עתיד והאם נפתלי בנט יכול מעט לחייך? התוצאות בפנים

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/03/18 08:39 כא באדר התשעח

עדי מדינה? נתניהו ממשיך להתחזק בסקרים
יכולים להיות מרוצים. נתניהו ובנט בכנסת, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

למרות ההתפתחויות בפרשת בזק והסיכויים להגשת כתב אישום נגד בנימין נתניהו, הוא ממשיך להתחזק. כך על מסקר שפורסם הבוקר (חמישי) ב"ישראל היום".

לפי הסקר, שנערך על ידי "מאגר מוחות" 517 משתתפים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל, אילו הבחירות היו נערכות היום מפלגת הליכוד הייתה מחזקת את מעמדה ומקבלת 34 מנדטים.

אחריה התייצבה במקום השני יש עתיד עם 24 מנדטים, הבית היהודי העפילה למקום השלישי עם 14, הרשימה המשותפת עם 13 והמחנה הציוני בראשות אבי גבאי צנחה ל-10 מנדטים בלבד.

בהמשך הרשימה ניתן למצוא את יהדות התורה עם 8 מדטים, מרץ, לאחר פרישתם מהמירוץ לתפקיד היו"ר של זהבה גלאון ואילן גילאון, עם 7, כולנו עם 6, ישראל ביתנו 5 וש"ס הרבה מתחת לאחוז החסימה עם 2 מנדטים בלבד.

אבי גבאי

ממשיך להתרסק בסקרים. אבי גבאיצילום: מרים אלסטר פלאש 90

נתניהו עצמו התייחס אמש לראשונה לנושא עדי המדינה נגדו וכתב בדף הפייסבוק שלו "על תעשיית עדי המדינה". לדבריו, "לוקחים אנשים שטוענים שהם ביצעו איזה עבירה. מכניסים אותם למעצר, מהלכים עליהם אימים, אומרים להם: 'החיים שלכם הסתיימו, החיים של המשפחה שלכם הסתיימו. אנחנו ניקח מכם כמעט הכל, גם את החירות שלכם. אתם רוצים להיחלץ מזה? יש מוצא אחד - לכלכו על נתניהו. לא חשוב שתגידו שקרים הזויים, העיקר - לכלכו על נתניהו'.

"אז כשיש משהו אמיתי לא צריך עד מדינה אחד, וכשאין שום דבר גם אלף עדי מדינה לא יעזרו. המרדף האובססיבי הזה אחרי עד מדינה אחד ועוד עד מדינה ועוד עד מדינה זו ההוכחה הטובה ביותר שאין כאן כלום".