עדינה בר שלום חוברת ליש עתיד?

יאיר לפיד ייפגש עם ביתו של הרב עובדיה יוסף, עדינה בר שלום, לצורך חיבור בין המפלגות. יו"ר יש עתיד בוחן חבירה לכולנו. כחלון: "אנחנו ממשיכים לבד עד הסוף"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 11/02/19 09:45 ו באדר א'

עדינה בר שלום חוברת ליש עתיד?
ח"כ יאיר לפיד, צילום: פלאש 90, הדס פרוש

במפלגת יש עתיד מודאגים מהסקרים האחרונים, ומחפשים חיבורים חדשים. בעיתון ישראל היום פרסמו שלפיד מקיים מגעים עם מפלגת כולנו, אך כחולון מתנער מהפרסומים וטוען כי מפלגתו תרוץ לבד עד סוף מערכת הבחירות: "חלק מקמפיין שנועד לפגוע בנו". 

היום (ב') ייפגש יושב ראש מפלגת יש עתיד עם יושבת ראש מפלגת אחי ישראלי, עדינה בר שלום. השניים צפויים לשוחח על הצטרפותה של בר שלום ליש עתיד. החיבור בין השניים נראה מאוד משונה, מכיוון שלפיד נלחם מלחמת חרמה במפלגת ש"ס- מפלגתו של הרב עובדיה יוסף, אביה של בר שלום. 

בר שלום, האישה החרדית הראשונה שמובילה רשימה עצמאית, הקימה את המכללה החרדית לבנות בירושלים. במקום השני ברשימת המפלגה נמצא אלוף במילואים, גדעון שפר, הטייס המעוטר ביותר בצה"ל. ובמקום השלישי תא"ל המילואים רות מלכי ירון  דוברת צה"ל לשעבר. למרות הרשימה המרשימה, אחי ישראלי לא מצליחה לעבור את אחוז החסימה, ומחפשת חיבורים.   

מפלגת כולנו, הנמצאת גם בסכנה הכחדה, מעוניינת להישאר עצמאית, וללא חיבורים. אך יכול להיות שהחלטתו של היו"ר תגרום למפלגה להישאר מחוץ לכנסת ה-21