סרבן הגט ל'כאן': "השעו את אסף ליברמן"

לאחר ראיון ב'כאן רשת ב', בה כינה שדר התכנית את אטיאס "מנוול", דרש מי שנקבע על ידי בית הדין הרבני כסרבן גט לנקוט נגדו בהליכים, "התבטאות חמורה וגובלת בהסתה פרועה...כל כוונתה הייתה לבזותו ולהשפילו בפני הציבור"

חדשות כיפה משה ויסטוך 17/05/18 12:42 ג בסיון התשעח

סרבן הגט ל'כאן': "השעו את אסף ליברמן"
ירון אטיאס, צילום: מתוך דף הפייסבוק של מזל אטיאס

ירון אטיאס, שבית הדין הרבני בחיפה קבע כי הוא סרבן גט וכי והטיל עליו שורת סנקציות, פנה אתמול (רביעי) באמצעות עורך דינו לממונה על קבילות הציבור בתאגיד השחדור הציבורי בדרישה שישעו את שדר תחנת הרדיו אסף ליברמן בטענה שהוא הסית נגדו.

אטיאס התראיין אתמול לתכנית "קלמן ליברמן" בכאן רשת ב' לעיתונאים רועי שרון ואסף ליברמן, ולטענתו במהלך הראיון תקף אותו ליברמן ביזה והשפילו.

"אני לא סרבן גט. גברים מופלים לרעה על ידי בתי הדין הרבניים", אמר אטיאס בראיון ואף האשים את המגישים בצביעות, "די לצביעות הזו, ממתי אכפת לכם מה קובע בית הדין". ליברמן לא נשאר חייב ובאחת הפעמים אמר לו כי הוא "מנוול" וכי "ברמה ההלכתית אתה סרבן גט, ברמה האישית אתה פשוט חר*** של בנאדם".

במכתב ששלח בא כוחו של סרבן הגט ל'כאן', עו"ד שלמה מושיץ, הוא כתב בין היתר כי "התבטאות זאת של שדר בכלי התקשורת בכלל ובשידור הציבורי בפרט הינה חמורה ביותר וגובלת בהסתה פרועה נגד מרשי. יתרה מכך ההתבטאות מהווה הוצאת לשון הרע כנגד מרשי שכן כל כוונתה הייתה לבזותו ולהשפילו בפני הציבור".

בהמשך דרש עו"ד מושיץ להשעות את ליברמן ולערוך עמו "בירור מקיף על התנהלותו והטלת סנקציות בהתאם לכך".

יש לציין כי בית הדין הרבני הטיל על אטיאס בשבוע שעבר שורת סנקציות וביניהן איסור לצרף אותו למניין, לדבר עימו, לשאול לשלומו, לסחור עימו, לחלוק לו כבוד, ואף נאסר לענות אחריו לקדיש.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן