משאל חברי המרכז: סגן ראש מועצת שומרון מנצח בבית היהודי

בבחירות לרשימת הבית היהודי לכנסת, שיתקיימו בשבוע הבא במרכז המפלגה, גובר דוידי בן ציון על שאר המועמדים, כולל שני חברי הכנסת המכהנים. כך עולה ממשאל 'מצב הרוח' בקרב חברי המרכז. בן ציון: "מאמין שאביא לכנסת כוח חדש וצעיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/19 18:10 כה בשבט התשעט

משאל חברי המרכז: סגן ראש מועצת שומרון מנצח בבית היהודי
יתמודד על מקום ברשימה לכנסת, צילום: באדיבות המצולם

ידיח שני ח"כים מכהנים? בעלון השבת 'מצב הרוח' פורסם משאל שנעשה בין חברי המרכז בבית היהודי, לפיו ממלא מקום וסגן ראש המועצה האזורית שומרון, דוידי בן ציון, מפתיע ומדורג במקום הראשון ברשימה לבית היהודי.
על פי תוצאות המשאל: "בקרב חברי המרכז, שהם הגוף שאכן יבחר בשבוע הבא את חברי הרשימה, התוצאות דומות. במקום הראשון דוידי בן ציון עם 25%". 

למעשה, בן ציון גובר על 2 חברי הכנסת המכהנים שמתמודדים נגדו, בן דהן ומוטי יוגב, כשהאחרון נחשב לבעל כוח רב מאוד במרכז. היום (ה') פורסמה רשימת התמיכה הגדולה של בן ציון - "סומכים על דוידי", הכוללת עשרות סגני ראשי ערים, חברי מועצה, פעילים ועוד.
מהשמות הבולטים ברשימה: חגית משה, סגנית ראש עיריית ירושלים; איציק דעי, סגן ראש עיריית פתח תקווה; אביהו בן משה, חבר מועצת העיר רמת גן; גאל גרינוולד, יו"ר החטיבה להתיישבות; יוסי הרוש, סגן ראש עיריית לוד;  אריה מיזלס, סגן ראש עיריית קריית אתא; מושיק גולדשטיין, סגן ראש עיריית גבעתיים; יוחאי עזרא, חבר מועצת העיר צפת; אורי בוסקילה, סגן ראש עיריית בת ים ; שרון רואס, סגנית ראש מועצת קצרין; אייל אסעד, יו"ר הפורום הדרוזי ; גד דעי, ראש ארגון המורים הדתיים, ועוד רבים.

מתוך מסמך החתימה: "מפלגת הבית היהודי מייצגת כבר שנים את הלך הרוח  של בוחריה ומקדמת אותו בעז ובאמונה, מתוך רצון להשפיע טובה על עם ישראל בכל תחומי החיים. כוחה המשמעותי ביותר של המפלגה הוא הדבקות בערכיה וההון האנושי יוצא הדופן שנמצא בה. המשימה הגדולה ביותר של הבית היהודי בימים אלו היא יצירת מנהיגות צעירה ומחוברת. מתוך כך אנו תומכים בדוידי בן ציון לרשימת הבית היהודי  לכנסת ה-21. דוידי מחובר לשטח, לציונות הדתית ולערכיה, לאנשים וכמובן לעשייה הציבורית. דוידי בן ציון יכול לקחת את המושכות וליצור מנהיגות מובילה ופורצת דרך, לצד שמירה על קשר רציף עם כל חלקי העם. אנחנו סומכים על דוידי."

מרכז הבית היהודי מצביע בעד

מרכז הבית היהודיצילום: כיפה

דוידי בן ציון, כאמור, מכהן היום כסגן ראש המועצה האזורית שומרון ומחזיק תיק החינוך. נוסף על כך הוא משמש מ"פ (במיל') בצנחנים ויו"ר עמותת "שפרה - פשוט לאהוב".

בן ציון מגיב על הפרסום: "אני שמח מאוד ומודה לכולם על התמיכה הרחבה ועל האהבה שאני מקבל בשטח בכל רחבי הארץ. אני מעריך מאוד את האמון שנותנים בי ומאמין שאביא לכנסת כוח חדש וצעיר, חיבור לשטח ודאגה אמיתית לציונות הדתית, לגרעינים, לישיבות, לאולפנות ולכל המפעלים הגדולים שיש לנו בפריפריה בהתיישבות ברחבי הארץ. בעזרת ה' הצלחת הבית היהודי תהיה הפתעת הבחירות!"