אליצור שומרון העפילה לליגה הארצית

לאחר שניצחה 15 משחקים מתוך 16 וסיימה את העונה במקום הראשון, על אף שהעונה נקטעה באמצע, הוחלט לאשר את עליית הקבוצה לליגה הארצית. יוסי דגן: "החזון: שידורים חיים של ליגת העל מהשומרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/20 11:18 יג בסיון התשפ

אליצור שומרון העפילה לליגה הארצית
עלו ליגה - אליצור שומרון, צילום: רועי חדי

קבוצת הכדורסל של אליצור שומרון, העפילה לליגה הארצית, לאחר שניצחה 15 משחקים מתוך 16 בעונה זו, וסיימה את העונה במקום הראשון. בשל מגפת הקורונה בוטלו יתר המשחקים ואיגוד הכדורסל קבע כי העולה תהיה זו שנמצאת במקום הראשון.

בעונה שעברה המועצה האזורית שומרון שמה לה למטרה להביא את קבוצת הכדורסל המייצגת את השומרון לליגות הבכירות. לצורך כך שכרה מחלקת הספורט את המאמן דנג'י שהוא בעל נסיון רב, ותוך התבססות על שחקנים מקומיים ורכש של מספר שחקני חיזוק שחקנים נוספים, המשימה של עליית ליגה - בוצעה.

"הספורט הוא נשמת אפה של ההתיישבות, הוא סמל לכוח והתחזקות של איזור" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "החזון הוא שידורים חיים בטלוויזיה של משחקי ליגת העל בין אליצור שומרון למכבי תל אביב במגרשים החדשים בשומרון. עלינו להיות טובים בכל התחומים וזאת אנו עושים. אנחנו גאים בשחקנים שלנו שהביאו הישג נוסף לשומרון. לא נעצור עד שנגיע לליגת העל" מוסיף דגן בחיוך.

כחלק מהמשך חיזוק הספורט בשומרון, בונה, בימים אלו, המועצה האזורית שומרון יחד עם הישובים אולמות ספורט ומגרשים בעשרות מליוני שקלים. במגרשים אלו יוכשרו שחקני הנוער של האגודה, תחת עיניהם של מאמני אגודת מכבי תל אביב, שאימצו את אליצור שומרון תחת חסותם.