הטניסאית מריה שראפובה הודיעה על פרישה

הטניסאית הרוסייה מריה שראפובה, שבעבר דורגה במקום הראשון בעולם, הודיעה על פרישה בגיל 32. שראפובה היא בין הטניסאיות היחידות שזכו בכל אחד מארבעת טורנירי הגראנד סלאם

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/20 15:40 א באדר התשפ

הטניסאית מריה שראפובה הודיעה על פרישה
מריה שראפובה, צילום: Roni Schutzer/Flash90

אחת הטניסאיות המפורסמות ביותר של המאה, מריה שראפובה, הודיעה על ממשחק פעיל והיא רק בת 32. השחקנית הרוסייה שדורגה בעבר ראשונה בעולם, והיא בין הטניסאיות היחידות שזכו בכל אחד מארבעת טורנירי הגראנד סלאם. כתבה במאמר ל"ואניטי פייר": "איך אני משאירים מאחור את החיים היחידים שאני מכירה? איך עוזבים את המגרשים שהתאמנתי בהם מאז שהייתי יחדה, את המשחק שאני אוהבת, שהביא אותי לדמעות ואושר בל יתואר, ספורט שמצאתי בו משפחה ואוהדים שהיו מאחוריי יותר מ-28 שנים?".

"אני חדשה בזה, אז בבקשה תסלחו לי. טניס - אני אומרת להתראות", נפרדה שראפובה. "כשנתתי את החיים לטניס, הוא נתן לי חיים. אני מתגעגעת אליו בכל יום ואני אתגעגע לטניס ולשגרה היומית: לקום בבוקר, לקשור את הנעל השמאלית לפני הימנית ולסגור את השער של המגרש לפני שאני חובטת בכדור הראשון. אני אתגעגע לקבוצה שלי, למאמנים שלי. לרגעים שישבת עם אבא שלי על הספסל באימונים. ללחיצות הידיים בניצחון או בהפסד ולספורטאים, בין אם ידעו זאת לא, דחפו אותי להיות הכי טובה".