בהפועל חדרה הגיעו למסקנה: סגירת בתי העסק בעיר בשבת תביא יותר אוהדים

האדומים שמתקשים להביא קהל למשחקי הקבוצה חשבו על פתרון לא שגרתי- לסגור את כל בתי העסק בעיר ביום שבת. "זה רגע חשוב לעתיד המועדון ולעתיד העיר, כולם צריכים לדחוף את הקבוצה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/20 19:44 כה בשבט התשפ

בהפועל חדרה הגיעו למסקנה: סגירת בתי העסק בעיר בשבת תביא יותר אוהדים
אילוסטרציה, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

הפועל חדרה שזו עונתה השנייה הרצופה בליגת העל מתקשה להביא אוהדים למשחקים. הקבוצה שלה אין עדיין אצטדיון ומשחקת בזה שבנתניה, דבר המוסיף לקושי להביא אוהדים מחפשת פתרון לבעיה. בשבת הקרובה הקבוצה נכנסת למשחק גורלי מול בית"ר ירושלים שיקבע האם היא תכנס לפלייאוף העליון, או שתישאר בתחתון.  

המשחק הוא ביתי אך קהל לא מגיע, בקבוצה חשבו על פתרון יצירתי, ולא שיגרתי כלל - לסגור את כל בתי העסק בעיר ביום שבת. היועץ המקצועי, אורן גולן, פנה לעיריית חדרה בבקשה לא שגרתית: "סגרו את בתי העסק בשבת, זה רגע חשוב לעתיד המועדון ולעתיד העיר. כולם צריכים לדחוף את הקבוצה". המשחק של חדרה אומנם יתקיים בנתניה, אך גולן מאמין שהמהלך הזה יביא את האוהדים מהבתים ויתרום רבות לאדומים.

בהפועל מקווים לשני דברים בשבת הקרובה, ראשית שהאצטדיון יהיה מלא ושנית שהקבוצה תעפיל לפלייאוף העליון, כמו יריבתה שכבר מקומה שם מובטח. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן