מרגש: התקווה על הפודיום באליפות העולם באבו דאבי

כבוד ישראלי: אלון לבייב זכה במדליית זהב באליפות העולם בג'יו ג'יטסו שנערכת זה עתה באבו דאבי

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/19 22:24 יח בחשון התשפ

מרגש: התקווה על הפודיום באליפות העולם באבו דאבי
אלון לייב מתחרה, צילום: באדיבות התאחדות "אילת"

אליפות העולם באבו דאבי הינה התחרות החשובה ביותר של הנבחרת השנה. במהלכה מתקיימות 3 תחרויות - נוער עד 18 , ג׳וניור עד גיל 21 ובוגרים. היום נערך המקצה הראשון - נוער עד גיל 18, בה זכה אלון לבייב במדליית זהב ובתואר אלוף העולם בג'יו ג'יטסו, בקטגוריית משקל עד 55 ק"ג.

בתחרות משתתפות כ-60 מדינות. כאשר הנבחרות החזקות בתחרות הן: רוסיה , קזחסטאן, קוריאה הדרומית , צרפת , פולין , בלגיה ואבו דאבי (איחוד האמירויות). מהנבחרת נמסר כי היחס שקיבלה הנבחרת הישראלית מהמארגנים באבו דאבי עד כה, היה מקצועי ואדיב.

https://www.facebook.com/AyeletFederation/posts/3238493942834165

בתחרות זכו גם עמרי חביב ב 3 מדליות ארד, ליים הרשקו ויונתן מרגלית זכו גם כל אחד במדלית ארד.

ארז אלרואי, יו"ר איגוד הג'יו ג'יטסו בישראל: "היום הראשון של אליפות העולם לנוער עד גיל 18 התחיל מעולה עם מדלית זהב לאלון לוייב ו3 מדליות ארד לעמרי חביב , ליים הרשקו ויונתן מרגלית. לראשונה הושמע ההמנון באבו דאבי ומחר מקווים להמשיך את המומנטום עם גילאי עד 21".

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת": אנחנו גאים מאוד בספורטאים שלנו על ההישגים המעולים באליפות העולם באבו דאבי, כל הספורטאים שלנו מצליחים במגוון רחב של ענפי ספורט ומביאים כבוד רב למדינת ישראל בכל מקום בעולם, ללא יוצא מן הכלל, ושום גורם לא יהווה מכשול בפניהם. סמוכים ובטוחים שימשיכו לעבוד קשה ולהביא גאווה למדינה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן