גאווה ישראלית באליפות סקי מים: אביב לוי -אלוף אירופה

לוי זה בפעם השנייה באליפות אירופה בתחרות, רועי אשר זכה במדליית הארד ואביב אטיב זכתה בארד בתחרות לנשים. השרה רגב: "דגל ישראל מתנוסס בגאווה באליפות אירופה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/09/19 19:05 ח באלול התשעט

גאווה ישראלית באליפות סקי מים: אביב לוי -אלוף אירופה
רגב, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

אביב לוי (27) זכה היום (א') באליפות אירופה בסקי מים הנערכת בבלארוס. זו הזכייה השנייה בתואר היבשתי ללוי, שניצח גם בתחרות שנערכה לפני ארבע שנים בגרמניה. באליפות השתתפו מעל 70 מתחרים בקטגוריה של לוי.

כמו כן, רועי אשר (18), זכה לראשונה בקריירה שלו במדליית הארד (סלאלום), אחרי שבשנתיים הקודמות סיים ראשון באליפות הנוער. אורי שיניוק (34) דורג רביעי. אביב אטיב (23) זכתה בארד בסלאלום נשים.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, בירכה את הזוכים: "דגל ישראל מתנוסס בגאווה באליפות אירופה בסקי מים במינסק עם הזכייה במדליית הזהב ושתי מדליות ארד. כל הכבוד לאביב לוי על זכייתו בפעם השנייה במדליית הזהב ובתואר אלוף אירופה ולרועי אשר על זכייתו במדליית הארד. ברכות גם לאביב אטיב בת ה- 23 על זכייתה, שנה שניה ברציפות במדליית הארד בסלאלום נשים."

עוד הוסיפה השרה: "הישגים אלו מגיעים הרבה בזכות תוכנית אסטרטגית מקצועית ונכונה של ראשי הענף והתאחדות איל"ת הזוכה להישגים רבים בענפים הלא אולימפיים"