גאווה ישראלית: שגיא מוקי אלוף העולם בג'ודו

שגיא מוקי הוא הזוכה במדליית הזהב באליפות העולם בטוקיו, והג'ודוקא הישראלי הראשון שזוכה באליפות

חדשות כיפה שירה זהבי, חדשות כיפה 28/08/19 16:28 כז באב התשעט

גאווה ישראלית: שגיא מוקי אלוף העולם בג'ודו
מוקי בזכייה קודמת, צילום: פלאש 90. רועי אלימה

שגיא מוקי זכה היום (ד') במדליית הזהב באליפות העולם בג'ודו, לאחר שגבר על קאסה הבלגי בגמר. מוקי הוא הזוכה הראשון בתחרות היוקרתית, וצלילי התקווה נשמעו באולם שבו יתקיימו תחרויות הג'ודו בקיץ הבא במשחקים האולימפיים טוקיו 2020.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ברך את הג'ודוקא הישראלי שגיא מוקי על זכייתו, והעלה ציוץ בטוויטר: "אלוף עולם! אחלה שגיא מוקי - הבאת הרבה כבוד וגאווה לכולנו".

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ברך גם הוא: "שגיא שלנו אלוף העולם! הלב של כולנו מתרחב מול הפסגות שאתה כובש פעם אחר פעם. ספורטאי של ניצחונות, אבל יותר מזה ספורטאי של נשמה. אתה מלמד אותנו שוב ושוב איך מטפסים אל הניצחון בדרך ארץ, בעבודה קשה, בלב פתוח וביד מושטת לשלום, תמיד, תמיד מושטת. ברכות לך יקירנו על מדליית הזהב, ותודה לך על הגאווה הישראלית שאתה מעניק לנו".

נפתלי בנט כתב בדף הפייסבוק שלו: "גאווה ישראלית! שגיא מוקי - אלוף העולם בג'ודו. גאים בך!"

ד"ר יפעת שאשא-ביטון, שרת הבינוי והשיכון, צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "‏תענוג שיש לנו כאלה ספורטאים. שגיא מוקי, שאפו גדול על הזכייה באליפות העולם בטוקיו, מאחלת לך לשחזר את ההישג בעוד שנה באולימפיאדה. הבאת הרבה כבוד וגאווה למדינת ישראל".

בני גנץ, יו"ר כחול לבן: "הלב מתמלא גאווה על זכייתו של שגיא מוקי באליפות העולם בג'ודו, עכשיו, גם ביפן מכירים את "התקווה". מרב אלוף לאלוף - הערכה עמוקה לך ולכל הספורטאים הצעירים. נעשה הכל כדי לתת לכם להמשיך ולהצעיד אותנו לעוד הישגים ופסגות. כל הכבוד!"

ח"כ יואל רזבוזוב, יו"ר שדולת הספורט בכנסת: "מברך אותך על זכייתך, שגיא מוקי אלוף העולם ספורטאי מדהים וצנוע, לוחם אמיתי שממשיך להביא מלא כבוד למדינת ישראל. בדרך למדליה הוא ניצח את המתחרים הטובים ביותר וזכה בתואר אלוף העולם בכבוד. זכיות כאלו בספורט מעלות את תדמיתה של ישראל. ביחס להשקעה הנמוכה בספורט, הספורטאים שלנו מביאים תוצאות מרשימות כנגד כל הסיכויים. אני שמח מאד על זכייתך, על הגאווה והערכה שאתה מביא למדינה. המון ברכות, יישר כח".