היסטוריה: הקבוצה מהשומרון הגיעה לגמר גביע הליגה הלאומית

לראשונה בתולדות הקבוצה, וכבר בעונה השנייה שלה בליגה הלאומית תשחק הערב הקבוצה של השומרון בגמר גביע המדינה מול אליצור נתניה.  מ-2019 עד היום הספיקה הקבוצה לעלות שתי ליגות

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/24 14:53 ב באדר ב'

היסטוריה: הקבוצה מהשומרון הגיעה לגמר גביע הליגה הלאומית
ליגת הפיתוח, צילום: shutterstock

לראשונה בתולדותיה קבוצת אליצור שומרון תשחק הערב (ג') בגמר גביע המדינה מול אליצור נתניה באולם אנרבוקס בחדרה. אליצור שומרון כבר סומנה כ"סיפור סינדרלה" של הכדורסל הישראלי, כאשר רק בשנה שעברה עלתה לראשונה בתולדותיה לליגה הלאומית וכבר בעונתה השנייה בליגה היא מתמודדת על גמר הגביע.

ראש מועצת שומרון במועד חתימה עם שחקן הקבוצה עדו פליישמן

ראש מועצת שומרון במועד חתימה עם שחקן הקבוצה עדו פליישמן צילום: רועי חדי

הקבוצה עלתה שתי ליגות בתוך חמש שנים

מ-2019 עד היום הספיקה הקבוצה לעלות שתי ליגות, בשנה שעברה כבשה את הליגה הלאומית וכעת כבר טיפסה לגמר גביע המדינה בליגה הלאומית. הקבוצה הגיעה לגמר הגביע של הליגה הלאומית לאחר שהביסה יריבות גדולות, כאשר בשמינית הגמר גברה על אליצור אשקלון בתוצאה 65:81, ברבע הגמר ניצחה מול מ.ס. צפת שנגמר בתוצאה 90:94, ובחצי גמר הביסה את מכבי עירוני רעננה בתוצאה 71:80.

"השומרון עלה על מפת הספורט הישראלי"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "השומרון עלה על מפת הספורט הישראלי ויגיע הכי רחוק שאפשר. הבטחתי כבר מיום ההקמה שהקבוצה תגיע גם לליגת העל, וניצחון הערב יהיה עוד הישג בדרך לשם. אני מבקש להודות למאמן האדיר דרור כהן שמוביל את הקבוצה והופך אותה למגשימת חלומות ולכל הצוות האדיר שלנו: מנהלת המתנס רחלי ליבמן, המנהל המיתולוגי של מחלקת הספורט מאיר ברכיה שעזב אותנו ומנהלת מחלקת הספורט הנכנסת מיכל בן יעקב, עוזר המאמן אורי זוהר על הישגים ושבירת תקרות זכוכית עבור השומרון".