אוהדי בית"ר ירושלים הדליקו זיקוק במגרש - וחטפו עונש חסר תקדים

לאחר שהפעילו פירוטכניקה אסורה ביציע האוהדים ב"טדי", נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה והורה על הרחקתם של שני אוהדי בית"ר ירושלים ממגרשי הספורט למשך מספר שנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/24 10:53 ז בשבט התשפד

אוהדי בית"ר ירושלים הדליקו זיקוק במגרש - וחטפו עונש חסר תקדים
אוהדי ביתר ירושלים, צילום: Oren Ben Hakoon,Flash90

בימים האחרונים, מחוז ירושלים במשטרה ביקש מבית המשפט להרחיק שני אוהדי ספורט החשודים בשימוש באמצעי פירוטכניקה במהלך משחק כדורגל שהתקיים באיצטדיון "טדי" שבירושלים. שני האוהדים קיבלו הרחקה של שנים מהמגרש.

הדליקו זיקוק ביציע - והורחקו לשנים

במהלך המשחק הדליק חשוד בן 20 תושב ירושלים אבוקת עשן צהוב בליבו של יציע האוהדים בטדי במהלך משחק של בית"ר ירושלים, ובכך גרם לסיכונם. באמצעות מצלמות המותקנות באצטדיון הוכוונו הבלשים אל החשוד והוא הובל אל מחוץ לתחומי האצטדיון ונעצר לחקירה בתחנת המשטרה בגין עבירות- שימוש פחזני באש או בחומר דליק, התנהגות העלולה להפר את הסדר ואיסור הכנסת חפץ אסור לאירוע ספורט. בתחילת השבוע, נערך דיון בעניינו בבימ"ש שנעתר לדרישת המשטרה והורה על הרחקתו של החשוד למשך שלוש שנים ממגרשי הספורט.

במקרה נוסף במהלך אותו משחק, נצפה חשוד בן 16 מרמלה שהדליק זיקוק ביציע האוהדים תוך סיכון רב לסובבים. בעת יציאתו של החשוד מתחומי האצטדיון, הוא עוכב על ידי בלשי המשטרה והועבר לחקירה בגין התנהגות העלולה להפר את הסדר הציבורי, ועבירות הקשורות בחומר נפץ לרבות מכירתו, קנייתו או שימוש בו ללא היתר. השבוע, נערך דיון בעניינו של חשוד זה בבית המשפט שנעתר גם במקרה זה לבקשת המשטרה והורה על הרחקתו של החשוד למשך שנתיים ממגרשי הספורט.