מאמן בכיר בליגת העל יאמן את אליצור שומרון בליגה לאומית

עכשיו זה רשמי: דרור כהן, מאמן בכיר בליגת העל יאמן את אליצור שומרון בליגה לאומית. ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "יחד עם דרור נביא את הקבוצה לליגת העל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/22 11:47 יג בסיון התשפב

מאמן בכיר בליגת העל יאמן את אליצור שומרון בליגה לאומית
דרור כהן, צילום: מועצה אזורית שומרון

"אליצור שומרון" שהצליחה להעפיל תוך 6 שנים מליגה ב' לליגה לאומית, והיא הקבוצה הראשונה מהשומרון שמגיעה לליגה הלאומית בכדורסל רושמת הבוקר הישג נוסף. 

אליצור שומרון החתימה לעונה הקרובה של הקבוצה את דרור כהן, מאמן בכיר שאימן בליגה הבכירה וכן עוזר מאמן נבחרת ישראל, ושיחק 14 עונות בליגת העל. כהן יחליף את את דן (דנג'י) גוטספורד, שהוביל את הקבוצה לליגה הלאומית. 

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בירך על החתימה ואמר: "אנחנו שמחים על החתימה עם אחד הטאלנטים הבולטים בתחום הכדורסל דרור כהן, יחד עם דרור נביא את הקבוצה לליגת העל".

דרור כהן המאמן החדש מסר: "אני שמח ונירגש להצטרף למועדון החם והמזמין של אליצור שומרון מצפה כבר לתחילת העבודה.שיהיה לכולנו בהצלחה".  

אליצור שומרון הפתיעה רבים כאשר העפילה לפני כחודש לליגה הלאומית לראשונה בתולדותיה, אולם במועצה האזורית שומרון לא היו מופתעים. ראש המועצה יוסי דגן הציב לפני כ 6 שנים כיעד עלייה של אליצור שומרון לליגת העל ואמר לאחר הניצחון שרשמו לפני כחודש: "אנחנו ממשיכים בדרך אותה סימנו, הכוח של הקבוצה הזו הוא בחום ובאכפתיות של השחקנים, כולם כאן ממנהל מחלקת הספורט ועד אחרון השחקנים, הם שחקני נשמה ויחד ננצח ונביא את השומרון לגבהים חדשים".