המונדיאל בקטאר: הבשורה הכי חשובה לחובבי הטורניר הישראלים

לאחר עבודה בת מספר חודשים של משרדי החוץ, הביטחון והספורט מול פיפ״א, הבשיל לאחרונה סיכום משמח ובשורה לאוהדים - ישראלים יוכלו לטוס לצפות במשחקי המונדיאל בקטר | הפרטים המלאים

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/22 16:14 י בסיון התשפב

המונדיאל בקטאר: הבשורה הכי חשובה לחובבי הטורניר הישראלים
מונדיאל 2022, צילום: shutterstock

הנבחרת לא תהיה במונדיאל 2022, הישראלים כן. לאחר עבודה מאומצת ומשותפת מול פיפ״א, של מספר חודשים הבשיל לאחרונה סיכום משמח ובשורה לאוהדי הכדורגל - ישראלים יוכלו לטוס לצפות במשחקי המונדיאל בקטר. פיפ״א אישרה כי ישראלים יוכלו להיכנס לקטר במהלך המונדיאל ולצפות במשחקים כמו כל אוהדי הכדורגל בעולם והתאחדות הכדורגל של ישראל נמצאת בקשר ישיר עם פיפ״א בנושא.

לאחר רכישת כרטיס למשחק, בכדי לקבל אשרה כניסה, יש לפתוח כרטיס אוהד (Fan ID) און ליין. אישור הבקשה יהווה אשרת כניסה לקטאר ויאפשר הזמנת מקום לינה באתר המיועד ברשת. התיאומים נמשכים, כדי לאפשר הגעה בטיסות למשחקי המונדיאל.

טרופר: "הרבה ישראלים אוהבי ספורט שמחים היום"

"אנחנו מביאים היום עוד הישג מדיני שממלא את לב האוהדים", אמר שר החוץ יאיר לפיד. "האהבה לכדורגל וספורט מחברת בין אנשים, בין מדינות והמונדיאל בנובמבר פותח לנו שער ליחסים חמים חדשים, אני מברך את כל השותפים ומחכה לפתיחת התחרות".

שר הבטחון בני גנץ, בירך על התיאום שהושג למען אוהדי הספורט בישראל. "אני מברך את שר החוץ ושר התרבות, ואנשי משרדיהם שפועלים בנושא ביחד עם ההתאחדות לכדורגל. קטאר היא מדינה בעלת חשיבות בינלאומית, שתורמת גם לשמירה על היציבות באזורנו. אני מקווה שביקורי הישראלים במדינה יביאו לחיזוק ההיכרות בין אזרחי שתי המדינות".

חילי טרופר, שר התרבות והספורט אמר כי לספורט יש כוח לחצות יבשות ולחבר בין עמים ומדינות. "אני שמח על הבשורה המדינית והספורטיבית החשובה, שתאפשר גם לאוהדים הישראלים להיות שותפים בחגיגת הכדורגל הכי גדולה בעולם. הרבה ישראלים אוהבי ספורט שמחים היום".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "שילוב הכוחות בין ההתאחדות לכדורגל לשרי החוץ, הביטחון והספורט הבטיח את הגעתם של אוהדי כדורגל ישראלים לחגיגת גביע העולם. פעלנו בנושא ישירות מול ראשי פיפ״א והתוצאה הרצויה הושגה".

דיווח מקטאר: 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן