בדרך לבית חדש: היעד המפתיע של ערן זהבי

בברזיל מדווחים כי החלוץ הישראלי מעורר עניין בקרב קבוצת הפאר בוטאפוגו, ונציגיה ערכו פגישה מקדימה עם סוכניו של זהבי, שהוגדרה כחיובית. במועדון הברזילאי לא ישלמו לכוכב את השכר שהוא מקבל בהולנד

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/22 08:37 כא באדר א'

בדרך לבית חדש: היעד המפתיע של ערן זהבי
זהבי במדי הנבחרת, צילום: shutterstock

לזה אף אחד לא ציפה. בברזיל מדווחים הבוקר (ג') כי החלוץ הישראלי של פ.ס.וו איינדהובן ההולנדית, ערן זהבי, מעורר סקרנות גדולה בקבוצת הפאר הברזילאית בוטאפוגו, שרוצה את שירותיו של הכובש הגדול. עוד דווח כי נציגים של הקבוצה הברזילאית ערכו פגישה מקדימה עם סוכניו של הכוכב, כשהכוונה להעביר את השחקן עוד לפני תום חלון ההעברות שיסגר בחודש אפריל.

בברזיל דיווחו כי לזהבי הוצע חוזה לשנתיים, כאשר המו"מ בין הצדדים עדיין נמשך והפגישה הוגדרה כ"חיובית", על אף העובדה שבמועדון הברזילאי לא מתכוונים לשלם לזהבי את השכר שהוא מקבל בהולנד, והוא יאלץ להתפשר, אם ירצה להגיע לקבוצה. החוזה של זהבי בקבוצתו ההולנדית מסתיים בקיץ והשחקן טרם קיבל החלטות על עתידו. נציין כי גם שמה מכבי תל אביב, בה שיחק בעבר, הוזכר כיעד אפשרי.

בוטאפוגו, שנוסדה לפני 117 שנה, ירדה בעונה שעברה, במפתיע, לליגה השנייה במדינה, אך סיימה במקום הראשון וחזרה לליגה הבכירה. המועדון זכה פעמיים באליפות ב-1968 ו-1995. 

ׁׁׂ(ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן, ארכיון)