בגלל הקורונה| כוכב נבחרת ישראל לשעבר ניסה לשים קץ לחייו

לאחר שנכנס לקשיים כלכליים מאז צאתו מעולם הספורט, שחקן העבר נכנס לדיכאון עמוק וניסה לשלוח יד בנפשו. זוגתו שמצאה אותו בזמן הזעיקה את כוחות הרפואה וכעת נלחם על חייו תוך כדי שהוא מונשם ומורדם

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/21 16:35 יח בתמוז התשפא

בגלל הקורונה| כוכב נבחרת ישראל לשעבר ניסה לשים קץ לחייו
אמבולנס של מד"א, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

כוכב עבר של נבחרת ישראל בכדורגל, פונה לבית החולים לאחר שניסה לשלוח יד בנפשו, כעת הוא נלחם על חייו כשהוא מורדם ומונשם. שחקן העבר נמצא בדירתו לאחר ניסיון ההתאבדות, זוגתו מיהרה לצלצל לכוחות הרפואה ואלו החלו מיד בניסיונות החייאה והעברתו לטיפול בבית חולים.

מדובר בשחקן עבר שהיה אהוד ביותר בעיקר כששיחק עבור נבחרת ישראל, כמו כן כיכב בקבוצות הבכירות ביותר במדינה. כוכב העבר נכנס למשבר כלכלי חמור במיוחד בשנת הקורונה, ונותר ללא הכנסה ועם חובות גדולים. המצב הקשה הכניס את השחקן לדיכאון עמוק עד שהביאו לעשות את המעשה הנורא.

מקורבים מדווחים כי שחקן העבר מיעט לצאת מביתו, והיה ניכר כי הוא במצב נפשי קשה עקב המצוקה הכלכלית. בנו של השחקן פנה אל הציבור בבקשה שיישאו תפילה להחלמת אביו המורדם: "תתפללו בשביל אבא". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן