יורו 2020 | המקומות הכשרים שהכי כדאי לצפות בהם במשחקים

אין חגיגת כדורגל מענגת יותר מאשר החוויה שמציעים לנו הפאבים השונים שמשדרים את משחקי יורו 2020 אז אם גם לכם נמאס מעוד ערב שגרתי למדי עם החבר'ה בסלון, קחו את עצמכם ולכו חפשו את הצ'ייסר הראשון - עד שייכנס הגול, או במילים אחרות - תמצאו את הפאב המושלם לראות בו כדורגל כמו שצריך הכנו לכם רשימה קצרה  עם המקומות הכי שווים לצפות בהם ביורו

חדשות כיפה מעוז צור, חדשות כיפה 27/06/21 09:41 יז בתמוז התשפא

יורו 2020 | המקומות הכשרים שהכי כדאי לצפות בהם במשחקים
יורו 2020, איפה הכי כדאי לצפות?, צילום: fifg / Shutterstock.com

לתל אביביים שאוהבים ברגוע - סאצ'מו בר
 

הבר האינטימי והמיוחד בלב שכונת פלורנטין, משדר מדי ערב את המשחקים שמתחילים אחרי 19.  עד השעה 21:00 אתם יכולים גם ליהנות גם מHAPPY HOUR 1+1

הסאצ'מו הוא וויסקי בר איכותי עם ניחוח אירופאי - וזה משתלב נהדר עם הכדורגל שמגיע אלינו בשיא עוצמתו בשלושה שבועות של שכרון חושים אמיתי לכל חובבי הענף.

זה לא פאב המוני שייתן לכם אווירה של מגרש כדורגל, אבל דווקא המשפחתיות שלו מעניקה לו את הגוון הצעקני והבועט, שיכניס אתכם לאווירה הנכונה. רחוב ויטל חיים 2, פלורנטין, כשר

לירושלמים שחיים בסרט – אגאדיר סינמה סיטי

אגאדיר היא רשת המבורגרים מוכרת וחזקה שמעבר להמבורגרים הנפלאים שלה, היא מציעה גם כדורגל טוב שבוקע מהמסכים המפוזרים בסניפי הרשת השונים, ובמקרה שלנו הסניף הירושלמי הכשר למהדרין, באגאדיר תמיד יש אווירה טובה, והמקום מעוצב בצורה איכותית שעושה חשק לשבת ולראות עוד ועוד גולים בין המנות השונות.

פתח תקוואים לא שכחנו אתכם – BLACK BURGER
 

 BLACK הסניף המיתולוגי בפתח תקווה (כשר למהדרין) - משדר את כל משחקי היורו כולל השידורים והפרשנויות שלפני - כי בינינו זה החלק הכי מעניין - ומציע גם מבצע מיוחד תוך כדי המשחק עצמו - הזמינו בירה מהחבית וקבלו צ'ייסר מתנה, או הזמינו שליש בירה ותקבלו חצי במתנה. האווירה במקום כיפית וצעירה, הצוות זורם עם כל בקשה שלכם, והאוכל תמיד מצוין. אז מה שחסר עכשיו זה רק לראות קצת גולים יפים בוקעים מתוך המסכים . כי ברור לכולם, זה לא רק האוכל וזה לא רק הכדורגל - זה שתי האהבות יחד שמתנקזות לחוויה קולינארית וספורטיבית נהדרת. רח' הסיבים 18 פתח תקווה.

דרומים זה בשבילכם - פרש דה מרקט קריית גת

העיר הדרומית מציעה למבקרים מזג אוויר חמים במיוחד, אבל בתוך ה''פרש'', מסעדה מקומית כשרה ואהובה שצברה מוניטין טוב הודות לאוכל המשובח במקום, תוכלו ליהנות מחגיגת יורו צבעונית במיוחד עם מבצעים מיוחדים על הבירות במקום, מסכים בפנים ובחוץ ותפריט חלבי מפנק. לכו לשם רעבים, תבחרו משחק טוב ומתאים, תקבעו עם החברים, ותבלו.

הצוות במקום מתחייב להעניק לכם ערב קולינרי נהדר עם אווירת כדורגל אירופאית בניחוח שרק הדרום יכול לספק.

הבליינים עם הקלאס - אמפי עזריאלי תל אביב

האמפי מעניק לכם הזדמנות לחוות את יורו 2020 במלוא העוצמה, עם מתחם VIP שעוצב ונבנה במיוחד, הקרנת כל משחקי היורו על גבי מסך ענק (אבל באמת ענק), עם מתחמי שתייה ואוכל שידאגו שתצאו משם מסופקים ושבעים.

ניתן להזמין כרטיסים באינטרנט, והמחירים נעים בין 61 ל115 ש"ח עם תפריט מגוון.

נכון, זה לא זול אבל זה בהחלט שווה כל שקל. ביקור באמפי עזריאלי הממוקם בקומת הגג של הבניין הגבוה, מקנה לכם הזדמנות לחוויה חד פעמית עם נוף עוצר נשימה ותפאורה מצוינת. ולהרגיש על גג העולם.