אכזבה לחובבי הספורט: רפאל נדאל וסרחיו ראמוס פורשים

כוכב הטניס הודיע שלא ישתתף באולימפיאדה בטוקיו וגם לא בתחרות הווימבלדון: "לא קל לקבל החלטה שכזו אבל אחרי שהקשבתי לגוף שלי". במקביל הסמל של ריאל מדריד עוזב אחרי 16 שנים לאחר שהוחלט לא להאריך את החוזה שלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/21 16:35 ז בתמוז התשפא

אכזבה לחובבי הספורט: רפאל נדאל וסרחיו ראמוס פורשים
צילום: shutterstock

הכדורגל והטניס הספרדי חטפו שתי מכות קשות, עם שתי הצהרות קשות של שני ענקי הספורט, הטניסאי רפאל נדאל והכדורגלן סרחיו ראמוס. הבשורה הקשה של נדאל יצאה היום (ה') בה הודיע כי הוא לא ישתתף באולימפיאדה בטוקיו וגם לא בתחרות הווימבלדון בלונדון. הטניסאי בעל מספר תארי הגראנד סלאם הגדול בהיסטוריה, הסביר כי המניע הוא גופו שנחלש, ועליו לתת לו מנוחה כדי לשמור על הקריירה גם לטווח הארוך.

"החלטתי לא להשתתף באליפות השנה בווימבלדון ובמשחקים האולימפיים בטוקיו" פתח את הצהרתו בחשבון הטוויטר שלו. "זו אף פעם לא החלטה קלה לקחת אבל אחרי שהקשבתי לגופי ודנתי עם הצוות שלי אני מבין שזו ההחלטה הנכונה" כתב נדאל. עוד הוסיף: "המטרה היא להאריך את הקריירה שלי ולהמשיך לעשות את מה שמשמח אותי, כלומר להתחרות ברמה הגבוהה ביותר ולהמשיך להילחם על אותן מטרות מקצועיות ואישיות. העובדה שעברו רק שבועיים בין הרולאן גארוס לווימבלדון, לא הקלה על גופי להתאושש אחרי עונת המגרש מחימר שתובעת תמיד. עברו חודשיים של מאמץ גדול וההחלטה שאני לוקח ממוקדת בהתבוננות בטווח הבינוני והארוך".

https://twitter.com/RafaelNadal/status/1405488173493456898 

הבשורה השנייה שהגיעה היא של כוכב ריאל מדריד ב-16 השנים האחרונות, סרחיו ראמוס, שהודיע כי הוא עוזב את המועדון היוקרתי. ראמוס סיפר בדמעות כי החוזה שלו לא הוארך לאחר קיום משא ומתן עם בעלי המועדון ולכן עליו לעזוב. "הגיע אחד הרגעים הקשים בחיי, מעולם לא התכוננתי להיפרד מריאל מדריד. הגעתי בגיל 18 כילד יד ביד עם אבא שלי, והיום יש לי משפחה גדולה. אני רוצה להגיד תודה למשפחה שלי שהייתה איתי תמיד בטוב וברע ושהלכו איתי בקריירה שלי". לאורך השנים קטף ראמוס עם הקבוצה 22 תארים בהם חמש אליפויות, שני גביעים וארבע אליפויות בליגת האלופות.